مهندس محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی گلستان از اعلام نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی خبر داد

کدخبر:۵۶۶۹۸

به گزارش البرز گلستان به نقل از  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان : مهندس محبوبی مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی این اداره کل با بیان اینکه آزمون ورود به حرفه مهندسان پیرو شصت و هشتمین جلسه ستاد کرونا از اردیبهشت به مرداد ماه امسال  موکول شده بود  افزود: آزمون  ورود به حرفه مهندسان با حضور  نزدیک به ۷ هزار نفر شرکت کننده  گلستانی روزهای ۱۳ تا ۱۵ مرداد امسال  همزمان با سراسر کشور در استان گلستان برگزار شد.

وی افزود: به منظور کاهش حجم داوطلبان در محل برگزاری آزمون ، تعداد مراکز آزمون در استان به ۵ مرکز و تعداد روزهای برگزاری آزمون از ۲ به ۳ روز افزایش یافت  و در تمامی حوزه های برگزاری آزمون با هماهنگی دانشگاه علوم  پزشکی گلستان،  نظارت کامل بر اجرای پروتکل های بهداشتی انجام شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان تصریح کرد: شرکت کنندگان در آزمون های مذکور می توانند با مراجعه به وب سایت دفتر امور مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به آدرس www.inbr.ir از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

وی ادامه داد: چنانچه شرکت کنندگان نسبت به نتایج آزمون اعتراضی داشته باشند، می‌توانند حداکثر تا سوم آذر ماه سالجاری نسبت به ثبت اعتراض خود از طریق آدرس های الکترونیکی درج شده در دستورالعمل اجرایی که از سایت www.inbr.ir  قابل بارگذاری است، اقدام کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی گلستان درباره  طی مراحل اخذ پروانه اشتغال پذیرفته شدگان نیز گفت: پذیرفته شدگان برای تشکیل پرونده و ارائه مدارک به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، مراجعه و پس از تکمیل پرونده و طی مراحل اداری، پروانه خود را از اداره کل راه و شهرسازی استان دریافت کنند.

مهندس محبوبی ادامه داد: قبولی آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربیحداکثر به مدت سه سال دارای اعتبار می باشد.

گفتنی است هدف از برگزاری این آزمون اخذ پروانه اشتغال به کار مهندسی در هفت رشته معماری، برق، مکانیک، عمران، شهرسازی، ترافیک و نقشه برداری و شش رشته کاردانی معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، شهرسازی و نقشه برداری و صلاحیت معماران تجربی در پایه ۳ و تعیین صلاحیت معماران تجربی در پایه های سه و دو و یک بوده است.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۱ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۷ ب.ظ

دیدگاه