چوپانی رییس اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و کشاورزی گرگان از برگزاری سی دوره آموزشی مجازی در شش ماهه اول ۱۴۰۰ برای فعالان اقتصادی وعلاقه مندان به مباحث بازرگانی داخلی و بین المللی خبرداد

کدخبر:۵۵۴۰۹

  البرز گلستان/علی محمدچوپانی رییس اتاق بازرگانی ،صنایع و معادن و کشاورزی گرگان در باره فلسفه تاسیس اتاق عهای بازرگانی اظهارکرد:به موجب ماده ۲ قانون اتاق بازرگانی و صنایع و معادن جمهوری اسلامی ایران، اتاق بازرگانی ایران، موسسه ای غیر انتفاعی است که دارای شخصیت حقوقی و استقلال مالی می باشد. این تشکل، جهت ایجاد هماهنگی و همکاری میان بازرگانان و صاحبان صنایع و معادن ، در مراکز تجاری مهم مملکتی ، بر حسب تقاضای تجار محل و پیشنهاد وزارت اقتصاد ملی و با تصویب دولت برای هماهنگی فعالیت‌های خود و چانه‌زنی با نهادهای حکومتی برای تأمین منافع‌شان بوجود می آید.

در سال جاری ، جهت تسریع در صدور گواهی آموزش و حفظ محیط زیست ، بیش از ۳۰۰۰ فقره گواهی آموزشی بصورت الکترونیکی صادر شد.

چوپانی همچنین ازبرگزاری سی دوره آموزشی مجازی در شش ماهه اول ۱۴۰۰با عناوین تجارت داخلی و خارجی با هدف بهبود فضای کسب و کار و رونق اقتصادی با حضور بیش از ۳۳۰۰ نفر از داخل و خارج استان

با حضور مجرب ترین و مطرح ترین اساتید کشوری خبر داد.

وی با بیان اینکه شعار آموزش اتاق گرگان در سال ۱۴۰۰ آموزش_سبز گفت: در سال جاری ، بیش از سه هزار و سیصد نفر از فعالان اقتصادی و علاقه مندان به مباحث بازرگانی داخلی و بین المللی آشنا شدند.
با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت برگزاری دوره های آموزشی حضوری، رویکرد آموزش اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان ، افزایش دوره های مجازی بوده و این امر با استقبال گسترده و حضور فعالان اقتصادی و سایر علاقه مندان از داخل و خارج از استان مواجه شده است . بطوریکه در سال جاری بیش از سه هزار نفر در این دوره ها شرکت نموده اند و این رقم در میان آموزش اتاق های بازرگانی کشور بسیار قابل توجه و چشمگیر بوده است.
چوپانی از صادرات، واردات ، گمرک و ترخیص کالا، دیجیتال مارکتیانگ ، بازاریابی و فروش و…. از مهم تریم عناوین دوره های آموزشی برگزار شده توسط آموزش اتاق بازرگانی گرگان نام برده است .
وی در ادامه گفت:در راستای بهبود مستمر فضای کسب و کار و ارتقا دانش اقتصادی عموم مردم ، این دوره های آموزشی تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

دکلمه ای درباب حضور  و بهره گیری  از کلاسهای اتاف بازرگاین از خانم عباسی مسئول آموزش اتاق گرگان

وقتی روزهای زندگی برای همه سخت میگذره
باید به خودت بگی من کار متفاوتی میکنم که اوضاع رو کمی قابل تحمل تر کنه برای صدها دوستی که ما رو انتخاب کردن تا بخشی از داستان این روزهاشون باشیم.

حالا سی دوره آموزشی هم گذشته و ما هنوز نزدیک تموم شدن هم نیستیم

با ما همراه باشین، هنوز مطالب خوشمزه ای برای چشیدن هست…

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۵۵ ب.ظ

دیدگاه