رئیس پلیس آگاهی استان گلستان ازسرقت به روش تخریب سقف و درب اماکن درگرگان خبرداد

کدخبر:۵۴۴۵۱

کشف ۱۹ فقره سرقت به روش تخریب سقف و درب اماکن در گرگان

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری باندسارقان اماکن خصوصی خبر داد و گفت: متهمان به ۱۹ فقره سرقت به روش تخریب سقف و درب اماکن خصوصی در گرگان اعتراف کردند.

البرر گلستان/سرهنگ “مجتبی مروتی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی افزایش وقوع سرقت مغازه و اماکن خصوصی در گرگان و ایجاد نارضایتی در بین شهروندان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی مرکز استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از چندین روز کار اطلاعاتی و با بررسی های تخصصی و نامحسوس میدانی موفق شدند یکی از متهمان سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان افزود: متهم در پلیس آگاهی و در تحقیقات فنی صورت گرفته، با قرار گرفتن در برابر مستندات غیرقابل انکار پلیس به ۱۹ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی به روش تخریب سقف و درب اماکن اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم در مرخصی اعطایی از زندان اقدام به سرقت می کرده است، گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده، همدست وی به همراه ۵ نفر از مالخران با علم به اینکه اموال خریداری شده مسروقه می باشند و سارقان را به انجام اعمال مجرمانه و سرقت ترغیب می کردند، دستگیر شدند.

سرهنگ مروتی با بیان اینکه تعدادی اموال مسروقه به مالباخاتگان استرداد گردید، خاطر نشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۴:۱۸ ب.ظ

دیدگاه