سی و پنجمین اجلاس دوروزه روسای ادارات آموزش‌وپرورش سراسر کشور ودراستان گلستان باحضور استاندار گلستان برگزارشد

کدخبر:۵۳۹۴۷

با حضور وزیر آموزش‌وپرورش و در فضای مجازی، «سی و پنجمین اجلاس دوروزه روسای ادارات آموزش‌وپرورش سراسر کشور»

البرز گلستان /با حضور محسن حاجی میرزایی و اعضای شورای معاونان وزارت آموزش‌وپرورش، «سی و پنجمین اجلاس دوروزه روسا و مدیران آموزش‌وپرورش سراسر کشور» و حضور مدیران و شورای معاونین آموزش و پرورش گلستان در  مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان گرگان، آغاز شد.

برنامه‌های این اجلاس که در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود، با سخنرانی «حضرت آیت‌الله جوادی آملی»، در روز نخست، آغاز و با سخنان وزیر آموزش‌وپرورش ادامه خواهد داشت.

تحول و منابع انسانی، تحول در برنامه‌های درسی کتاب و مواد آموزشی، نوآوری در روش های سنجش و ارزشیابی و تضمین کیفیت، چگونگی صیانت از امنیت و سلامت جسمی و روانی دانش آموزان معلم و خانواده، مرور دستاوردها و تجارب نظام‌های آموزشی کشورهای مختلف در دوران کرونا، تحول و برقراری عدالت در فرصت‌های یادگیری، تمهیدات ایجادشده برای شروع سال تحصیلی جدید از سوی وزارت بهداشت، پروژه مهر و جهت‌گیری‌های شورای عالی آموزش‌وپرورش در تحقق سند تحول بنیادین، از جمله موضوعاتی است که در اجلاس دو روزه به آن پرداخته می‌شود.

حضور استاندار گلستان در مراسم اختتامیه سی و پنجمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور

دومین روز از مراسم اختتامیه سی و پنجمین اجلاس مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور به صورت مجازی با حضور مصطفی حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، حق شناس استاندار گلستان، گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان، معقولی مدیر آموزش و پرورش بندرگز، لیوانی مدیر کل نوسازی استان و دیگر مدیران شهرستان های گلستان امروز چهارشنبه ۶ مرداد ماه برگزار شد.

شایان ذکر است؛ سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور با محوریت شعار ” نصیب برابر آموزشی، ارتقاء کیفیت یادگیری و تربیت تمام ساحتی در گام دوم انقلاب اسلامی” در تاریخ پنجم و ششم مردادماه برگزار گردیده است.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۳ ب.ظ

دیدگاه