جانشین فرمانده انتظامی گلستان وفرمانده انتظامی کردکوی در دیدار باخانواده شهیداحمد کندابی: خانواده شهداء الگوی استقامت وسرافرازی هستند

کدخبر:۵۳۴۶۴
‌خانواده شهداء الگوی استقامت و سرافرازی هستند
جانشین فرمانده انتظامی استان در دیدار با خانواده شهید والامقام ناجا “احمد کندابی” در کردکوی گفت: خانواده شهداء الگوی استقامت وسرافرازی هستند.
به گزارش البرز گلستان به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرزاد تاجره” در راستای تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهداء به همراه جمعی از مسئولان انتظامی کردکوی از خانواده شهید ناجا “احمد کندابی” دیدار و دلجویی کردند.
وی با بیان اینکه اقتدار، عزت و شرف ایران اسلامی، ثمره ایثارگری شهدا و خون پاک آنان است افزود: خانواده شهداء نیز در اجر و ثواب این شهیدان والا مقام شریک هستند .
سرهنگ تاجره با تاکید بر اینکه ما مدیون شهداء هستیم و راه شهداء ادامه دارد، گفت: باب شهادت در ناجا باز است و ما شاهد آن هستیم که چطور برای دفاع از مرزها و برقراری نظم و امنیت در جای جای ایران اسلامی همکاران ما به فیض عظیم شهادت نایل می آیند.
جانشین فرمانده انتظامی استان شهادت را والاترین درجه بندگی در راه خدا دانست و خاطر نشان کرد: مهمترین پیام شهدا حرکت در مسیر ولایت است و این مهم باید سرلوحه کار و زندگی ما قرار گیرد.
گفتنی است شهید والامقام ناجا “احمد کندابی” در تاریخ ۱۶ آذر ماه سال ۱۳۹۸ در هرمزگان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

/ انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۷ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۶ ب.ظ

دیدگاه