گمانه‌زنی‌ها درباره استاندار بعدی گلستان در دولت رئیسی بنام چه کسی در استان رقم می خورد؟

کدخبر:۵۳۰۴۲

آغازجزر و مدهای سیاسی مدیریتی در راه گلستان

گمانه‌زنی‌ها درباره استاندار بعدی گلستان در دولت رئیسی بنام چه کسی در استان رقم می خورد؟

به گزارش گروه سیاسی البرز گلستان/بعد ازانتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور ی جدید ایران گمانه زنی های از قبل و بعد از انتخابات برای تصاحب کرسی استانداری گلستان در بین گروه های مختلف انجام شد.
هرچند گلستان از جمله استانهایی است که مدیریت بر آن نیازمند رعایت حساسیت‌های خاصی است که از عهده هر مدیری برنمی‌آید.

لذابا توجه به معیارهای که جناب آقای رئیسی در میلاد امام هشتم در بارگاه ملکوتی برای همکاری با دولت خود اعلام کردند شاید خود به خود خیلی از گزینه ها کنار رفته وافرادی که از قبل دارای کارنامه قوی نبودند در این دایره نگنجد و بالطبع کسانی باید مطرح شوند جدا از گزینه بومی قرابت نزدیکی که با رئیس دولت جدید داشته ودر پاکدستی و حفظ کرامت انسانی و مدیریت مردمی مطرح باشند .

یقینا یکی از گزینه های مطرح شده سید علی طاهری رئیس فعلی دانشگاه آزاد گلستان و نماینده قبلی مجلس و رئیس شورای ائتلاف می باشد

گزینه دوم فتح الله نوری معاون سیاسی امنیتی سابق استانداری گلستان که بومی استان و دارای شخصیتی باتعامل بالا و ارتباط بسیار نزدیکی با علما و بزرگان اهل سنت می باشد.

همچنین ازسید نجیب حسینی ن مینودشت وعیسی امامی و نظری مهر نمایندگان قبلی مجلس و دادبود شهردار گرگان و قناعت استاندار اسبق گلستان و عبدالرضا ساور معاون سابق وزیر ورزش نیز نام برده می شود

ضمن اینکه شاید غراوی معاون فعلی استاندار یکی از گزینه ها ی جدی برای استانداری گلستان بوده ولی به جهت نزدیکی که با علی نیکزاد رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی آیت الله سید ابراهم رئیسی داشته است در آغاز انتخابات ابلاغ وی در یکی از سمت های مهم در یکی از وزرات خانه ها زده شده است تا در آنجا در خدمت دولت جدید باشد.

در نهایت باید دید نام چه کسی در این گردونه رقم خواهد خورد تا سکاندار جدید استان گلستان با اهداف و برنامه های جدید و همسو با دولت باشد.

🔷البرز گلستان پربازدید ترین رسانه گلستان

@alborzegolestan ◀️ عضویت درکانال تلگرام

🔴عضویت در صفحه اینستاگرام 👇

 

https://instagram.com/alborzegolestan?igshid=ujk86t14aq6

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۴ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۲:۴۹ ب.ظ

دیدگاه