گزارش البرز گلستان ازشهرک صنعتی َآق قلا :شرکت ماه بانوی زیبای پارس برندی بهداشتی قابل رقابت بامحصولات داخلی و خارجی و نگاه ویژه مسئولین استان به آن

کدخبر:۵۲۱۸۴

بازدید اصحاب رسانه استان گلستان ازشرکت ماه بانوی زیبای پارس

شرکت ماه بانوی زیبای پارس برندی قابل رقابت با محصولات داخلی و خارجی در شهرک صنعتی آق قلا

به گزارش البرز گلستان گروه اقتصاد/شرکت ماه بانوی زیبای پارس با تکیه بر بیش­از یک ­دهه تجربه در زمینه امور آرایشی و بهداشتی، توسط کادری کاملا علمی و دانش ­آموخته بنا شد. از ابتدا موسسان شرکت با گردهم آوردن کادری مجرب و آگاه کار تحقیق و پژوهش را آغاز نمودند. تا این گروه همواره با شرکت در نمایشگاه­های بین­المللی معتبر محصولات آرایشی­و­بهداشتی، مطالعه مقالات علمی و مستند تایید شده توسط مراکز موثق علمی-پژوهشی و گذراندن چندباره محصولات از بوته آزمایش؛ به بالاترین سطح کیفیت و اثربخشی برای معرفی به بازار ایران دست یابند.

در نهایت طی سال­ها مطالعه ­ی مستمردقیق و با در نظرگرفتن شباهت ساختاری و ژنتیکی پوست و موی ایرانیان با نژادهای ایتالیایی، اسپانیایی و آلمانی؛ شرکت ماه بانو بر­آن است تا از معتبرترین شرکت­های شناخته­ شده، متناسب­ترین محصولات را به بازار ایران عرضه دارد.

شرکت ماه بانوی زیبای پارس با سرمایه گذاری حدود ۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰ هزار عدد مواد ضدعفونی بر پایه الکل، ۵۰۰۰ عدد چهارتایی آمونیوم ، ۵۰۰۰ عدد پراکسی اسید ، ۱۰۰ هزار عدد محصولات آرایشی بهداشتی ، ۱۵۰۰ تن انواع اسپری های پاک کننده و ۵۰ تن بسته بندی مواد آرایش کننده اجزای صورت را دارد .

با راه اندازی این واحد ۵۰ نفر در دو شیفت مشغول به کار شدند .

جا دارد مسئولین استانی به حای استفاده از سایر محصولات خارج استان جهت تقویت محصولات استانی از مجصولات بهداشتی این شرکت بهره بگیرند واز آن حمایت کنند

آدرس دفتر فروش (تهران):
تهران، بلوار میرداماد، خیابان بهروز، کوچه چهارم، پلاک ۵
تلفن ۲۲۹۲۴۹۱۶ – ۰۲۱
home
آدرس دفتر گرگان:
استان گلستان، گرگان، بلوار جرجان، انتهای جرجان بیستماز« حمایت کنند
کدپستی ۴۹۱۵۹۵۸۱۷۱
home
آدرس دفتر مرکزی:
استان گلستان، شهرک صنعتی آق¬قلا، فاز ۳، صنعت ۳، تولید۴، قطعه۱۵۹٫
کدپستی ۴۹۳۱۱۶۹۶۰۹
تلفن ۱۲ الی ۳۴۵۳۴۲۰۱ – ۰۱۷
فکس ۳۴۵۳۴۲۱۴ – ۰۱۷

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۸ ق.ظ

دیدگاه