فرمانده انتظامی گلستان :عامل اصلی درگیری باتبردرروستای قرن آباددستگیرشد

کدخبر:۵۱۹۴۳

ضارب تبر به دست دستگیر شد
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل اصلی و ۳ نفر از متهمان درگیری روستای “قرن آباد” که با تبر یک شهروند را مجروح کرده و متواری شده بودند، خبر داد.
به گزارش البرز گلستان گروه امنیت/سردار “سعید دادگر” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: با توجه به وقوع نزاع و درگیری و حمله چند موتورسوار به راننده و سرنشینان یک دستگاه نیسان در روستای “قرن آباد” گرگان، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی استان به همراه ماموران انتظامی پاسگاه “تقی آباد” پس از رصد تصاویر و انجام اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی عوامل این درگیری خشن شدند.
فرمانده انتظامی استان با توجه به حساسیت و خاص بودن پرونده، گفت: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و در عملیاتی ضربتی، در همان روز حادثه ۲ نفر از متهمان که در فیلم منتشر شده با چوب و ضربات مشت اقدام به ضرب و شتم سرنشینان نیسان کرده بودند، در مخفیگاهشان دستگیر شدند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: پیگیری های تخصصی و اقدامات فنی و پیچیده ماموران پس از چند روز به ثمر نشست و عامل اصلی این درگیری که با تبر اقدام به مجروح کردن راننده نیسان کرده بود، بامداد امروز در یک اقدام ضربتی در یکی از محورهای روستایی گرگان در یک خودرو دستگیر شد.
سردار دادگر با اشاره به دستگیری همدست وی، بیان کرد: متهم اصلی این پرونده به جهت فرار از دست قانون از روز وقوع حادثه تاکنون در کومه های جنگلی متعدد و روستاهای اطراف مخفی و متواری شده بود که با اشراف اطلاعاتی پلیس دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ۴ متهم با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، خاطرنشان کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد تا هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت در سطح جامعه با در دست داشتن تبر، قمه و سلاح سرد آزادانه جولان دهند و از حداکثر اختیارات قانونی خود در برخورد با اینگونه افراد استفاده خواهیم کرد.
برخورد قاطعانه دستگاه قضائی

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۴ ب.ظ

دیدگاه