فرمانداربندرگزدرمراسم تجلیل ازمعلمان نمونه :انتقال ارزش های انقلاب به نسل های آینده برعهده معلمان است

کدخبر:۵۱۵۳۶
به گزارش البرز گلستان گروه فرهنگ /حسین احمدی ، در آغازین روز هفته معلم از زحمات معلمان شهرستان بندرگز قدردانی نمود و از معلمان نمونه این شهرستان تقدیر کرد.

در این آیین احمدی ضمن تبریک روز معلم و گرامیداشت نام و یاد استاد شهید مرتضی مطهری، نقش معلمان در رشد و توسعه همه جانبه کشور را بسیار پر رنگ خواند و افزود: معلمان نقش بسیار مهمی در شکل گیری آینده ی کشور دارند وی خاطرنشان کرد: امروز حفظ و حراست از ارزش های انقلاب و انتقال این ارزش ها به نسل های آینده بر عهده معلمان است. وی همچنین از زحمات کلیه جامعه فرهنگیان بندرگز قدردانی و تشکر کرد و گفت: با هیچ زبان و عملی نمی توان از زحمات معلمان عزیز قدردانی نمود.

در این آیین معقولی فرا رسیدن هفته معلم را به کلیه فرهنگیان شهرستان تبریک گفت و افزود: زحمات همکاران ارجمند ما مثال زدنی است و بحمدالله با وجود شرایط سختی که کرونا برای آموزش و پرورش ایجاد کرد معلمین ما لحظه ای از تعلیم و تربیت دست نکشیده و با تمام توان در ایفای نقش معلمی فعالیت نمودند. وی همچنین از حمایت ها و پشتیبانی های احمدی فرماندار بندرگز تشکر و قدردانی نمود و افزود: امروز ایجاد شغل و کسب و کار بسیار مهم و ضروری است همانگونه که شعار امسال نیز در خصوص تولید است ما هم در حوزه کسب و کارهای فضای مجازی توانستیم دانش آموزان را هدایت نموده و آنان را در مسیر کارآفرینی قرار دهیم.

در ادامه از کلیه معلمان نمونه شهرستان تقدیر به عمل آمد.

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۶:۲۱ ب.ظ

دیدگاه