از برگزیدگان نمونه کارگری استان گلستان باحضور استاندار ومدیرکل تعاون وکارتجلیل شد

کدخبر:۵۱۳۳۴

هادی حق شناس استاندار گلستان طی مراسمی از کارگران نمونه کشوری تقدیر و تشکر بعمل آورد.

 به گزارش البرز گلستان گروه اجتماعی/ هادی حق شناس استاندار اظهار کرد: اگرچه نرخ تورم به کارگران فشار می آورد اما تلاش ما کاهش فشار بر کارگران و افزایش رفاه آنان است.

دکتر هادی حق شناس امروز پنج شنبه ۹ اردیبهشت در نشست با مدیران و نمایندگان کار و تولید به مناسبت هفته کار و کارگر ضمن تبریک روز کارگر به تمامی فعالان این عرصه تصریح کرد: علی رغم تحریم ها و شیوع کرونا بنیه های قدرتمند اقتصاد کشور مانع افزایش فشارها شده است.

وی افزود: همواره حامی جامعه کارگری هستیم و تلاش می کنیم مطالبات آنها بطور کامل انجام شود.

استاندار گلستان یادآور شد: کارگران نقش قابل توجهی در تولید استان دارند و حمایت از آنان در واقع تولید است.

سعید مازندرانی مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در ادامه مراسم گفت:در کشور ما بدلیل ارزشی که کارگر در توسعه و زیر ساخت دارد و اعتباری که در متون اسلامی برای کارگران قائل شدند هفته کار و کارگر داریم.

مازندرانی افزود: در این استان ۷۰۰ هزار خانوار و خانواده داریم که تحت پوشش کارگری هستند و از این تعداد ۲۵۶ هزار نفر جزو تامین اجتماعی یا صندوق عشایری روستایی هستند.

لازم به ذکر است در این جلسه مدیران و نمایندگان کار و تولید دغدغه های خود شامل مسایل مربوط به حقوق,امکانات رفاهی, ارایه تسهیلات و حضور کارگران در کمیته ها و کارگروه های اقتصادی استان با دکتر حق شناس درمیان گذاشتند.

در پایان مراسم استاندار از برگزیدگان کارگری در سطح کشور تقدیر نمودند.

/انتهای خبر

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۰۶ ب.ظ

دیدگاه