همزمان بامراسم تجلیل معلمان نمونه استان گلستان وکشور دربستر شاد، ازمعلمین نمونه شهرستان کردکوی درفرمانداری تقدیربعمل آمد+تصاویر

کدخبر:۵۱۲۹۶
باحضور معلمین نمونه شهرستان درفرمانداری شهرستان کردکوی وجلسه شاد با رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش با فرمانداران ومدیران آموزش و پرورش مراسم تجلیل برگزارشد.

از معلمین نمونه شهرستان کردکوی در فرماندار شهرستان کردکوی تجلیل شد.

به گزارش البرز گلستان گروه فرهنگ و ادب/ باحضور قدمنان فرماندار و رایجی مدیر آموزش و پرورش ازمعلمین نمونه درفرمانداری شهرستان کردکوی تجلیل شد.

قدمنان در این نشست گفت: معلم بودن یک سعادت می خواهد و اگر زیر بنای آموزش و پرورش ساخته شود کشور ساخته می شود.

وی در ادامه افزود:اگز تجهیزات مدارس و حقوق معلمان مکفی باشد یقینا به رشد و تعالی کشور کمک می شود.

رئیس شورای آموزش و پروش سپس خاطر نشانکرد: انتظار از آموزش و پرورش زیاد است ولی به همین تناسب بایدسرویس دهی خوبی به آنان انجام شود.

همچنین قربان رایجی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرشتان کردکوی تاکید کرد: با توجه به وجود کرونا در سال گذشته این امر موجب شد که معلمان ما با نگاه و فکر خلاق مشکلات دانش آموزان را حل کنند

وی افزود: مشارکت اولیا در سال گذشته بسیار خوب بوده است و اولیا توانسته اند به خوبی نقش خود را در آموزش و مدرسه اجرا کنند.

رایجی در ادامه اسامی معلمان را اعلام کرد و گفت : مهدی فرخی . دکتر یحیوی و پرستو عقیلی .خانم جدی حسینی و خانم بنی عقیل معلمان نمونه شهرستان بوده است .

درانتهای این جلسه قدمنان فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و مدیر اموزش و پرورش شهرستان کردکوی از معلمین نمونه استانی و شهرستانی شهرستان کردکوی با اهداء لوح سپاس و هدیه از آنان تجلیل نمود.

 

 

 

 

/انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۷:۴۶ ب.ظ

دیدگاه