نشست صمیمانه مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان با مدیران شرکتهای حمل و نقل فراورده های نفتی و رانندگان نفتکش

کدخبر:۵۱۲۸۴

نشست صمیمانه مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان با مدیران شرکتهای حمل و نقل فراورده های نفتی و رانندگان نفتکش برگزار شد.

به گزارش البرز گلستان گروه انرژی/ روابط عمومی  این نشست با هدف بررسی چالشهای حمل و نقل فراورده های نفتی در شرایط کنونی، در سالن اجتماعات ستاد منطقه انجام گردید.

بر پایه این گزارش در این جلسه عیسی افتخاری، مدیر منطقه گفت:اینجانب باتمام وجود از جانب خود و مجموعه همکاران از زحمات و تلاشهای تمامی اعضا عرصه حمل و نقل به جهت سوخترسانی بموقع بویژه در شرایط سخت شیوع بیماری کرونا که نشان از صداقت و عشق خدمت به هموطنان عزیز می باشد، قدردانی می نمایم.

مدیر شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه گلستان افزود: امیدواریم در سال جاری با تلاش و هماهنگی و تعامل سازنده با دیگر دستگاهای اجرایی درخصوص رفع مشکلات و تامین لوازم و اقلام مورد نیاز(لاستیک، قطعات یدکی و…) اقدامات موثر انجام دهیم.

در ادامه  حاضرین به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند و خواستار نگاه ویژه و مثبت مسئولین منطقه و استانی و کشوری نسبت به حل مشکلات پیش رو شدند.

/ انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۶:۵۴ ب.ظ

دیدگاه