دردیداررئیس ستاددیه و دبیرقرارگاه شهید لاجوردی استان گلستان با مدیرگروه خبرالبرزگلستان مطرح شد: تاثیررسانه هادرآگاه سازی مردم وخیرین درآزادسازی زندانیان

کدخبر:۵۱۰۵۱
به گزارش البرز گلستان گروه امنیت/وسکویی رئیس ستاد دیه استان گلستان به اتفاق حجت‌الاسلام رضایی دبیر گروه جهادی و قرارگاه شهید لاجوردی اداره کل زندان های گلستان و مهندس مکاری مدیر روابط عمومی صندق بازنشستگی گلستان از دفتر گروه خبری البرز گلستان و هفته نامه صبح گلستان بازدید داشتند.

در ابتدا رضایی ضمن بیان اهداف ستاد دیه و سازمان زندانها از برنامه ریزی جهت آزاد سازی جرائم غیر عمد. آگاه سازی مردم و خیرین  و توجه به اقشار آسیب پذیر مطالبی را بیان کردند.
در ادامه وسکویی در این دیدار گفت:به برکت ماه رمضان همه پای کار هستند جهت پیگیری مشارکت در آزادی زندانیان. و در این مدت اداره کل زندان های استان از خانواده زندانیان سرکشی داشته و بسته های معیشتی به آنان دادند.

وی افزود در سال (۹۸) ۲۷۰۰زندانی آزاد و در سال (۹۹) ۵۰۰ نفر آزاد شدند که آزادی  ۲۷۰نفر آنان توسط ستاد دیه انجام شده است

و سکویی افزود:در حال حاضر ۱۶۰نفر زندانی غیر عمد در زندان هستند که تعداد ۲۲نفر آن بابت مهریه میباشدو از تعداد زندانیان ۲۰نفر زن و ۱۴۰نفر مرد می‌باشند.
رئیس ستاد دیه استان با بیان اینکه جشن گلریزان به مناسبت میلاد امام حسن(ع) برگزار می‌شود. گفت‌:بدهی کل زندانیان غیر عمد نود میلیارد تومان میباشد که با کمک ستاد دیه و شورای حل اختلاف میتوانندبا پرداخت ۲۰درصد آزاد شوند.

همچنین در این نشست مقرر شد اسامی بازنشستگان کشوری استان که در زندان می‌باشند  به صندوق بازنشستگی استان اعلام تا از طریق کانون های بازنشستگی نسبت به آزاد سازی آنان اقدام شود.

/انتهای  خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵ ق.ظ

دیدگاه