،هدیه ایثارگری شهید مرزبانی نبی اله خطیری صرف امورخیرخواهانه به نیازمندان ومحرومان کمیته امدادگرگان می شود

کدخبر:۴۹۸۵۴

با توجه به وصیت ماندگارشهید مرزبانی نبی اله خطیری که در دی ماه سال جاری در درگیری با اراذل اوباش در روستای کرند به فیض رفیع شهادت نائل آمد،هدیه ایثارگری این شهید والامقام صرف امور خیرخواهانه به نیازمندان و محرومان کمیته امداد گرگان می شود.

البرز گلستان/به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، عیسی بابایی،مدیرکل کمیته امداد استان گلستان با قدردانی از خانواده شهید معزز خطیری گفت: شهید مدافع امنیت،سرگرد نبی اله خطیری از حامیان طرح اکرام ایتام این نهاد با وصیت ماندگار خود سیره ای نو در دستگیری از نیازمندان و محرومان  برای ما به یادگار گذاشت.
وی افزود: شهید مرزبانی گلستان با تاسی از سیره ی امیر مومنان حضرت علی (ع)، از سال ۱۳۹۵ حامی ایتام شده و حمایت مادی و معنوی ۳ یتیم را برعهده گرفتند که پس از شهادت ایشان، این حمایت توسط خانواده شهید ادامه دارد.
بابایی عنوان کرد: کمیته امداد استان گلستان دارای ۲۳ هزار و ۴۸۴ حامی طرح اکرام ایـتام و محسنین است که در طول سال با کمک های مادی و معنوی خود،سرپرستی و حمایت از ۱۱هزار و ۹۸۰ نفر فرزند یتیم و محسنین گلستانی را برعهده دارند.
وی خاطرنشان کرد: طرح “اکرام ایـتام و محسنین” کمیته امداد با هدف حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان اجرا می شود تا افراد نیکوکار بتوانند با پذیرفتن حمایت مالی از یک یا چند یتیم در طول سال نسبت به رفع مشکلات مادی و معنوی آنان اقدام کنند.
مدیرکل کمیته امداد استان گلستان یادآورشد: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان ایـتام و محسنین می‌توانند با مراجعه به سایت  ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۱۷ ، نسبت به حمایت مادی و معنوی خود از فرزندان ایتام و محسنین اقدام کنند.
انتهای پیام

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۸ ق.ظ

دیدگاه