یک گزارش هنری/ معرفی عباس پرکان هنرمندوخواننده مردمی کردستانی ساکن گلستان

کدخبر:۴۸۸۷۵

به گزارش البرز گلستان  بخش هنر غالبا در استان گلستان هنرمندانی فعالیت دارند که علاوه بر سطح استان در سطح استانها و حتی درکشور نیز طرفداران خودشان را دارند هر چند با و جود بروز ویروس کرونا حضور هنر مندان خوب گلستانی در مجامع عمومی کمتر شده  ولی گاها این هنرمندان در رسانه ملی و بعضی از مناسبت ها با رعایت پروتل بهداشتی  فعالیت های خود را  به نمایش می گذارند یکی از این هنرمندان که درای همین شرایط می باشد و درروز میلاد امام علی(ع)  و روز پدر در سیمای گلستان اجرای بزنامه داشت خواننده خوش ذوق و صاحب سبک کردستانی ساکن گرگان می باشد که با ادغام آهنگهای شاد فارسی و کردی توانسته نظر قاطبه مردم را در استان و حتی بیرون از استان جلب کند به همین مناسبت سراغ عباس آقا رفتیم تا از نزدیک بااو آشنا شویم.
عباس پرکان در باره بیوگرافی خود گفت:
متولد سال ۱۳۴۸ در استان زیبای کردستان در شهرستان سنندج بدنیا آمده ام.حدود ۲۵ ساله که در استان زیبای گلستان ، شهرستان گرگان زندگی میکنم. حدود ۶-۷ ساله که در حرفه ی خوانندگی بطور حرفه ای مشغول به فعالیت هستم.
در موسیقی پاپ و فولکلور کارهایی رو تهیه کردم که مورد پسند مخاطب قرار گرفته‌است.
در قبال مهربانی و مهمان نوازی مردم خوب استان زیبای گلستان ،تصمیم گرفتم، اولین کار حرفه ایم را برای این استان آماده کنم.
اینجا گلستان است
در وصف زیبایی های استان گلستان
که مورد پسند و استقبال مخاطبین عزیز و صدا و سیما ی شبکه گلستان قرار گرفت و الحمدلله کارهای حرفه ای دیگر بنده هم در شبکه‌های استانی(گلستان و کردستان )و همچنین شبکه ی شما و شبکه پنج تهران (برنامه ی پخش زنده شبهای فیروزه ای )وشبکه TVخزر(شبکه اینترنتی رامسر)پخش شده، و مورد پسند مخاطب قرار گرفته‌است.
تا قبل از شیوع ویروس منحوس کرونا هم در مراسم افتتاحیه و جشن های رسمی کشور در ادارات دولتی و غیر دولتی اجرای برنامه داشته ام،که بسیار مورد استقبال قرار گرفته بود.
جهت اجرای برنامه در مراسم دولتی و غیر دولتی شماره تماس اینجانب ۰۹۱۱۳۷۱۴۱۱۴عباس پرکان خواننده در خدمت شما هستم.

انتهای خبر

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۸:۰۴ ق.ظ

دیدگاه