دکتر محمد نژادرئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدبندرگز: این انقلاب بزرگ با رشادتها جان‌نثاریها و فداکاریهای میلیون ها نفر به ثمر نشست

کدخبر:۴۸۴۱۴

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز:انقلاب اسلامی معجزه امام (ره) بود.

البرز گلستان/دکتر مجید محمد نژاد صبح امروز در مراسم اختتامیه مسابقات فرهنگی و هنری دهه فجر دبستان پسرانه سما واحد بندرگز که با حضور دانش‌آموزان منتخب، خانواده های آنها، حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید ابوالفضل حسینی امام جمعه شهرستان بندرگز و برخی مسئولین شهرستانی بندرگز در سالن آمفی تئاتر شهید سردار سلیمانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرگز برگزار گردید گفت انقلاب اسلامی معجزه امام (ره) و بزرگترین اعجاز قرن بود .
وی با اشاره به اینکه این انقلاب بزرگ با رشادتها جان‌نثاریها و فداکاریهای میلیون ها نفر به ثمر نشست اما نقش امام (ره) بسیار برجسته و خاص بود گفت رهبری امام در پیروزی انقلاب یک رهبری پیامبرگونه بود.

امام (ره) نیز در سال ۱۳۴۰و پس از رحلت حضرت آیت الله بروجردی در سن ۶۰ سالگی برانگیخته شدند و با شروع یک حرکت بزرگ نهایتاً پس از ۱۷ سال انقلاب اسلامی را به عنوان یک معجزه بزرگ به ملت بزرگ ایران هدیه کردند. انقلابی که باعث نجات بخشیدن ملت مظلوم ایران از ظلم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و نیز رهایی کشور از چنگال استعمارگران و استثمارگران و در نهایت رسیدن به عزت و استقلال و آزادی گردید. انقلابی که باعث تحیر همه جهانیان گردید با توجه به آن همه حمایتهایی که از رژیم سرتا پا مسلح پهلوی و نیز شرایط خفقان آن رژیم در جامعه می شد پس بی شک این انقلاب یک معجزه در قرن گذشته بوده که معجزه گر آن نیز معمار کبیر آن یعنی حضرت امام (ره) بوده است .
در پایان مراسم نیز از ۲۲ نفر از دانش آموزان برتر مدرسه پسرانه سما واحد بندرگز با اهداء جوایز قدردانی شد.انتهای خبر

 

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۵ ب.ظ

دیدگاه