آخوند «عبدالرزاق رهبر» در نشست کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر استان:مروز هم استکبار جهانی و صهیونیسم کفار زمان هستند و باید در برابر آنان ایستادگی کرد

کدخبر:۴۷۷۱۶

البرز گلستان/آخوند «عبدالرزاق رهبر» ظهر امروز (پنجشنبه ۲ بهمن) در نشست کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر استان گلستان با بیان اینکه مسیر انقلاب و اسلام مسیر حقیقت انسانی است که توسط امام راحل به ثمر نشست، گفت: فلسفه حرف امام راحل وحدت و تقوا بود که با محوریت قرار دادن محبت به اهل بیت (ع) توانست انقلاب را به پیروزی برساند.

امام جمعه آق قلا با اشاره به اینکه، از عصر نزول قرآن کریم تاکنون یهود و صهیونیسم دشمنی خود را با رسول اکرم (ص) و قرآن کریم آغاز کردند، افزود: توطئه و اختلاف افکنی صهیونیسم و استکبار جهانی دست از سر ما بر نمی دارد و به همین خاطر امام راحل با تفکر و بینش خود از بدو انقلاب تاکنون دفاع از فلسطین و قدس شریف را از آرمان های انقلاب و نظام اسلامی مان بیان کردند.

وی با بیان اینکه، در عصر همه پیامبران و اولیای الهی مبارزه با کفار بوده است، افزود: امروز هم استکبار جهانی و صهیونیسم کفار زمان هستند و باید در برابر آنان ایستادگی کرده و با توطئه های آنان مقابله کنیم.

مدیر مدرسه علوم دینی عرفانی آق قلا خاطر نشان کرد: بیانات امام راحل الهام شده از قرآن کریم است که بعد از وی به خلف صالح ایشان مقام معظم رهبری منتقل شده است و ایشان هم به امت خویش منتقل می کنند.

وی با اشاره به وحدت و همدلی موجود در استان و منطقه نیز، گفت: امروز آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان، انسان وحدت طلبی هستند که ترکمن صحرا و اهل سنت استان ما باید شکر نعمت کرده و قدردان وجود چنین نماینده و بزرگی در منطقه خود  باشند.

آخوند رهبر همچنین با اشاره به اقدامات و برنامه های مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در طی این سالها، گفت: امروز مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور با برنامه ها و اقدامات خود توانسته است به سهم خود در برابر اقدامات تفرقه انگیز دشمنان مقابله و جلوگیری کند./شبستان

خبر امیر علی افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۰۴ ب.ظ

دیدگاه