دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان در همایش روز جوان: جوانان مادرعرصه های مختلف با کمترین امکانات دست به کارهای بزرگ می زنند

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر وروز جوان از سوی کانون فرهنگی و هنری مسجد جامع گلشن شهرستان گرگان مراسم با شکوهی جهت گرامیداشت این ایام در مدرسه علمیه الزهرا (س) گرگان با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان و مرگدری و ربیعی و مروتی معاونین استاندارگلستان دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان و عباسی مدیر کل تعاون وکار و تیراندازمدیر کل فنی حرفه ای وفضیلت مدیر کل ارشاد اسلامی و دکتر خاکی فرماندار گرگان و عده ای از مسئولین استانی و شهرستانی و جوانان منتخب استان برگزار گردید.
دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان دراین همایش برگ جوانان ضمن تبریک هفته جوان و اعیادشعبانیه از نماینده ولی فقیه در استان و استاندار به خاطر آنکه در موضوع و مسائل حوزه جوانان برای آنان یک دغدغه محسوب می شود تشکر و قدر دانی نمود.
مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه افزود : جوانان که تجربه نشان داده که هر کجابه آنها اعتماد شده به خوبی اعتمادها را جواب دادندهمچنان که امام جعفر صادق(ع) می فرماید جوانان را در یابید چرا که آنها سریع تر به کارهای خوب روی می آورند.
دکتر طیبی سپس در زمینه توانمندی و هنر نمایی جوانان اظهار کرد: توانمندی و هنر نمایی این جوانان واقعا گاهی اوقات متحیر کننده است نمونه بارز آن را در مسابقات ورزشی می بینیم که واقعا ساعت ها ما را پای گیرنده های تلوزیون زمین گیر می کند .
وی ادامه داد:جالب اینجاست که این جوانان درعرصه های مختلف با کمترین امکانات دست به کارهای بزرگ می زنند و غالبا هم پیشنهاد وسوسه انگیزی از کشورهای بیگانه دارند ولی به این نظام پشت نمی کنند و این مفهوم واقعی وطن پرستی است .
مدیر کل ورزش و جوانان گلستان سپس با طرح این سوال که اما چه پاسخی به این حس پاک آنها می دهیم
گفت : به نظر می رسد که کمی غفلت می تواند در بازی صیانت از سرمایه های واقعی انقلاب از ما یک بازنده بسازد و این باخت یک باخت پرهزینه است .
وی در ادامه ابراز امیدواری کرد : امیدوارم که ایران عزیز رابا همه جوانانش بیشتر دوست داشته باشیم و هفته جوان با همه شور و هیجان و فعالیتهای که در دل خودش دارد تلنگری می باشد تا ما در طول سال تکالیف خود را بهتر انجام دهیم .
دکتر بهمن طیبی مدیر کل ورزش و جوانان استان گلستان در پایان اظهار نمود : انشاالله در سایه پروردگار متعال و الطاف آقا امام زمان و مقام معظم رهبری جوانان ایران اسلامی را همیشه تندرست و سربلند و پاینده باشند.

IMG_7879IMG_7885IMG_7892IMG_7882

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۶:۱۸ ق.ظ

دیدگاه