درکلیه روستاهای گلستان طی سه ماه آینده یک پروژه عمرانی افتتاح می شود

کدخبر۴۶۱۱۲

البرز گلستان در کلیه روستاهای گلستان طی سه ماه آینده باید یک پروژه عمرانی تعریف و اجرا شود

🔻علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان در نشست ماهانه دهیاران بخش چشمه ساران آزادشهر با اشاره به اینکه حداقل ۶۰ درصد از بودجه دهیاری ها باید در حوزه عمرانی هزینه شود، گفت:

🔻باتوجه به اعتبارات جدید واریزی به حساب دهیاری ها، هر دهیاری باید براساس بودجه خود یک پروژه عمرانی تعریف و طی سه ماه آینده آن را به پایان برساند.

🔻وی اظهار داشت: دهیاری یک نهاد غیردولتی خودکفاست و دهیاران می بایست با ایجاد منابع درآمدی پایدار و جلب مشارکت های مردم نسبت به توسعه و آبادانی روستاها اقدام نمایند.

🔻علی نصیبی با اشاره به گستردگی وظایف در حوزه مدیریت روستایی گفت: دهیاران باید در حوزه های پاکسازی روستا، زیباسازی، توسعه فضای سبز و مسائل فرهنگی و اجتماعی نیز توجه ویژه ای داشته باشند.

🔻مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری تصریح کرد: دهیار به عنوان مدیر روستا بوده و هرگونه اقدامی در سطح روستاها باید در چهارچوب قوانین و مقررات با هماهنگی دهیار صورت پذیرد.

نشست دهیاران بخش چشمه ساران شهرستان آزادشهر با حضور علی نصیبی مدیرکل امور روستایی و شوراها استانداری گلستان و نیازی بخشدار چشمه ساران در روز شنبه ۲۲ آذر ماه ۹۹ در محل سالن اجتماعات بخشداری برگزار شد.

 

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۶:۳۴ ب.ظ

دیدگاه