افتتاح دبستان شهدای بانک مسکن در روستای یکه قوز شهرستان کلاله

با حضور مدیرکل رفاه بانک مسکن کشور، یک باب دبستان تازه تاسیس شهدای بانک مسکن در روستای یکه قوز شهرستان کلاله افتتاح گردید.

البرز گلستان ا حضور علیرضا ابراهیمی مدیرکل رفاه بانک مسکن کشور، محمد ابراهیمی فرماندار، یاسر لیوانی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، قدرت اله نظری معاون توسعه و پشتیبانی مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرشید قرناس قمیش مدیر آموزش و پرورش کلاله و سایر مسئولین استانی و شهرستانی  یک باب مدرسه۴ کلاسه تازه احداث شهدای بانک مسکن در روستای یکه قوز کلاله افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

علیرضا ابراهیمی مدیرکل رفاه بانک مسکن کشور در این مراسم گفت:بانک مسکن در راستای مسئولیت اجتماعی اقدام به مشارکت در ساخت مدرسه برای فرزندان این کشور کرده است.
مدیر کل رفاه بانک مسکن کشور گفت:دبستان شهدای بانک مسکن روستای یکه قوز سفلی کلاله هفدهمین فضای آموزشی در کشور است که بانک مسکن در ساخت آن مشارکت دارد.
وی ادامه داد: انشاءالله این مسئولیت اجتماعی در کنار فعالیت های دیگر موظفی خود؛ استمرار خواهد داشت.
لیوانی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان نیز گفت: در سال جاری تا کنون ۳۱ پروژه با ۱۷۲ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش شده که پیش بینی می شود تا پایان سال ۲۰۰ کلاس درس دیگر به بهره برداری برسد.
فرشید قرناس قمیش مدیر آموزش و پرورش کلاله نیز گفت:این پروژه در زمینی به وسعت ۱۲۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان با مشارکت بانک مسکن کشور احداث گردید.

خبر مسلم افتخاری

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۱ ب.ظ

دیدگاه