دکتر خاکی فرماندار گرگان ضمن وعده ایجاد و احیای خانه جوان گفت: به طور قطع و یقین مشاورجوان نماینده قشری است آرمان خواه،مکتبی و تحول گراست

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مرکز استان با حضور فرماندار ،مشاور جوان و مشاوران جوان دستگاه های اجرایی شهرستان گرگان در سالن اجتماعات فرمانداری تشکیل شد .
به گزارش گروه جوان پایگاه خبر البرز گلستان به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان گرگان دکتر یحیی خاکی”فرماندار مرکز استان در اولین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان به دغدغه مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید در مورد جوانان و رشد ،پویایی و بالندگی این قشردر توسعه شهرستان گرگان تأکید کرد.
فرماندار گرگان مهمترین برنامه سال ۹۴برای توسعه پایدار در مرکز استان را ایجاد و احیای خانه جوان ذکر کرد و اظهار داشت: تلاش داریم خانه جوانان را در شهرستان راه اندازی نماییم و این کار می تواند کمک نماید فضایی ایجاد نماییم تا بتوانیم تولید فرهنگ زیست مدنی را ترویج نماییم و باید نگاه ما به این نهادها کارکردی ،عملگرایانه و عملکردی باشد .
دکتر خاکی با بیان اینکه آمال ما در شهرستان به ثمر نشادن خانه جوانان می باشد افزود:اجرای این برنامه که از آمال ما در این حوزه می باشد مشاوران می توانند با حضور خود در این مکان با همفکری و پیگیری موضوعات در خارج از وقت اداری گام های نو و فراتر از معمول با رویکرد اجتماعی داشته باشند.
وی با بیان اینکه گسترده ترین قشر جمعیتی کشور در حوزه جوانان است بیان داشت: توجه واهمیت به حضور ،همفکری و مشارکت جوانان در همه امور می تواند در بهبود جامعه ودر شهرستان گرگان مفید واقع شود .
خاکی گفت: به طور قطع و یقین مشاورجوان نماینده قشری است آرمان خواه،مکتبی و تحول گراست و با این سه خصوصیت باید تلاش شود گروه هدف را در این زمینه شکوفا و از اندیشه آرمان خواهی گروه هدف در این زمینه استفاده و در پرورش آنان به عنوان مدیران آینده نقش داشته باشد .
وی با بیان اینکه همه سیاستهای ابلاغی مقام معظم رهبری و تلاش دولت تدبیر وامید در بخش جوانان است افزود: ما نیز در شهرستان گرگان با تجمیع فعالیت های حوزه جوانان در مجموعه ای منسجم ،کارا و سازمان یافته از اندیشه و توان بالفعل این قشر استفاده می نماییم.
نماینده عالی دولت به انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: جوانان با حضورخود در انتخابات و همکاری و همفکری در بهتر برگزار شدن آن به مجریان برگزاری آن می توانند کمک نمایند تا هم خود و مردم از آن سود ببرند .

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۸:۲۱ ق.ظ

دیدگاه