کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای کردکوی، بندر ترکمن و گمیشان ازبازدید میدانی امام جمعه وجمعی از مسئولین بندر ترکمن ازپروژه عمرانی احداث وبازسازی شبستان امامزاده محمد(ع)[آق امام] بندرترکمن خبرداد

البرز گلستان علی کریمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستانهای کردکوی، بندر ترکمن و گمیشان  حجه الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه محترم شهرستان بندرترکمن، فرمانده سپاه شهرستان و جمعی دیگر از مسئولین شهرستانی از پروژه عمرانی احداث و بازسازی شبستان امامزاده محمد(ع)[آق امام] بندرترکمن خبر داد.
حجه الاسلام والمسلمین منصوری امام جمعه شهرستان بندر ترکمن، علی کریمی رئیس اداره اوقاف شهرستانهای کردکوی، بندر ترکمن و گمیشان، فرمانده سپاه شهرستان بندر ترکمن، بخشدار و شهردار روستای سیجوال و رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به شهداء آرمیده در جوار و محوطه امامزاده، از پروژه عمرانی مرمت و بازسازی شبستان امامزاده واجب التکریم محمد(ع)[آق امام] بازدید کردند.
در ابتدا کریمی رئیس اوقاف ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم از حضور و تشریف فرمایی امام جمعه محترم و هیئت همراه؛ به تشریح اقدامات انجام شده و در حال انجام در خصوص پروژه مرمت و بازسازی شبستان امامزاده واجب التکریم موصوف پرداخت.
کریمی یادآور شد؛ متعاقب صدور و اخذ مجوز مرمت و بازسازی شبستان امامزاده لازم التعظیم محمد(ع)[آق امام] در اواسط شهریور سال جاری(۹۹)؛ اداره اوقاف شهرستان عملیات عمرانی موصوف را بلافاصله و بی درنگ شروع نموده ، که الحمدلله در این مدت کوتاه نیز به لطف و عنایت پروردگار پیشرفت قابل توجهی داشته است، و پیش بینی میگردد به امید و یاری خداوند متعال، به زودی شاهد تکمیل و اتمام بازسازی، و افتتاح بهره برداری و استفاده زائرین محترم از این فضای معنوی خواهیم بود.
کریمی افزود: بخش اعظمی از هزینه های این پروژه عمرانی ؛ از اعتبارات داخلی اوقاف تامین گردیده و امید است بخش باقیمانده نیز با کمک خیرین و مشارکت مردم عزیز تمهید و مهیا گردد.
در این بازدید حجه الاسلام و المسلمین منصوری امام جمعه محترم بندر ترکمن از نزدیک از پیشرفت و روند اجرای طرح قرار گرفتند و ضمن ابراز رضایت و تشکر از زحمات اداره اوقاف، خواستار تکمیل و بهره برداری از سرویس بهداشتی مستحدثه در داخل ضلع جنوب شرقی محوطه امامزاده شدند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۹ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۵:۳۷ ق.ظ

دیدگاه