مهندس شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق گلستان در همایش بازنشستگان صنعت آب و برق وکشور : بازنشستگان یادگاران و سند زنده تاریخ صنعت آب و برق هستند

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان هجدهمین گردهمایی کانونهای بازنشستگان صنعت آب و برق کشور امروز در موسسه میر داماد گرگان با حضور مهندس رضایی معاونت تحقیقات و پشتیبانی توانیر مهندس آزادی معاونت نیروی انسانی وزارت نیر و مهندس شهابی مدیریت توزیع برق و مهندس رحمتی مدیرعامل شرکت اب و فاضلاب  گلستان مهندس خواستار مدیریت آب روستائی استان و دکتر دانش مفرد رئیس کانون بازنشستگان آب و برق کشور و مدیران کانونهای سراسر کشور و مسئولان روابط عمومی ۴شرکت بر گزار گردید.

در این گردهمایی مهندس قاسم شهابی مدیریت توزیع برق گلستان و رئیس شورای هماهنگی صنعت صنعت آب و برق گلستان به نمایندگی از مدیران صنعت آب و برق گلستان سخنانی را ایراد نمود .

مهندس شهابی ابتدا ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین اظهار نمود: ما در خدمت عزیزانی هستیم که بهترین دوران زندگی خود را در صنعت آب و برق خدمت کردند و زحمت کشیدند و ما باید قدردان این عزیزان باشیم عزیزانی که به عنوان بهترین خدمتگزار این مرز بوم بودندوی سپس افزود : ما نگاهمان به بازنشستگان یک نگاه ویژه ای است واز نگاه ما  بازنشستگان یادگاران صنعت آب و برق هستند .

این عزیزان سند زنده تاریخ صنعت آب و برق کشور هستند و ما با این رویکرد به این عزیزان نگاه می کنیم  وخواسته های به حق آنان را عملی می کنیم.

وی در خاتمه بیان نمود: ما بعنوان مدیران وخدمتگزاران  عرصه صنعت آب و برق با همه وجود هر حق و حقوقی داشتند در خدمتشان بودیم

ما میراث دار بزرگانی هستیم که با دل پاک و نیت پاک بنیاد کانون بازنشستگان استان را بنا کردند.

سپس مهندس خاندوزی مدیر کانون بازنشستگان آب و برق  گلستان طی خیر مقدم به حاضران در این همایش بیان نمود که : صنعت آب و برق در گلستان ۶۹۰نفر عضو دارد وی سپس ضمن بیان اینکه ما کلیه امورات بازنشستگان را مکانیزه کردیم از زحمات و همکاری وتعامل  مدیران صنعت وآب و برق گلستان تشکر و قدر دانی نمود .

در ادامه دکتر دانش مفرد مدیر بازنشستگی صنعت آب و برق کشور بیان نمود: امروز اگر چراغ ها روشن است و سد ها آب رسانی می کنند به خاطر ثمره کار کارکنانی می باشد که سالیان سال زحمت کشیدند لذا تکریم بازنشستگان یک وظیفه شرعی و قانونی و عقلانی می باشد.و بازنشسته خواستار حفظ کرامت انسانی می باشد .

وی در ادامه افزود : به متن قانون دونوع می توان نگاه کرد یک نگاه مثبت و یک نگاه منفی  و ما وظیفه داریم نسبت به بازنشستگان نگاه مثبت داشته باشیم .

وی در خاتمه چهار چوبه این همایش را حفظ حرمت و رابطه با مدیران و الگو برداری از این همایش و انس و الفت اعلام نمود.

سپس مهندس کرم رضائی معاون منبع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر طی سخنانی بیان داشت : اعتقاد داریم اگر تکریمی به همکاران بازنشسته شود تکریم از خودمان است و باید ازکسانی که سکاندار این صنعت بودند تقدیر و تشکر نمود وی سپس سیاستهای خدمات رفاهی ابلاغی وزارت نیر و را  در راستای تکریم از بازنشستگان طی مراحلی بیان نمود.

در پایان این همایش جلسه پرسش و پاسخ برگزار گردی.

IMG_7562IMG_7544

IMG_7541      IMG_7529

IMG_7567IMG_7548IMG_7551

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۸ ب.ظ

دیدگاه