قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی دردیداربامجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی:ایجاد میدان بار در غرب استان میتواند منشا رشد و تحول مهمی در اقتصاد کشاورزی و اشتغال مردم منطقه شود

البرز گلستان دیدار مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی که بصورت مشترک با مدیران دو شهرستان کردکوی و بندرگز برگزار شد؛ ابراهیم قدمنان فرماندار کردکوی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰% مردم منطقه به کشاورزی و باغداری و دامداری مشغول هستند گفت: بیش از ۸ هزار هکتار از بهترین اراضی کشاورزی دهقانان منطقه به کار باغداری اختصاص یافته است و
ایجاد میدان بار در غرب استان میتواند منشا رشد و تحول مهمی در اقتصاد کشاورزی و اشتغال مردم منطقه شود.
فرماندار کردکوی با اشاره به آمادگی تام و کامل بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این عرصه از نمایندگان استان خواست مجموعه مدیریت شهرستان را در این زمینه حمایت کنند.

فرماندار کردکوی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ظرفیتهای بسیار مناسب شهرستان در زمینه گردشگری و توسعه توریسم گفت: توسعه صنعت توریسم و جهانگردی در منطقه نیازمند زیرساختهایی است که متاسفانه در سالها گذشته چندان بدان توجهی نشده است. وی چهار بانده کردن جاده قدیم کردکوی به گرگان، و کردکوی به بندرگز را هم در فراهم کردن دیگر زیرساختهای رشد و توسعه سه شهرستانها یاد شده و هم در تسهیل در ترافیک و روانی آن و در نتیجه کاهش سوانح و حوادث رانندگی موثر دانست و از این مجمع خواست از طرحها و برنامه های اینچنینی مجموعه مدیریت سه شهرستان غرب استان حمایت عملی کنند.
وی زیر سازی و اسفالت جاده های کوهستانی و برق رسانی به روستاهای این مناطق را در توسعه منطقه و رشد گردشگری موثر دانست و گفت؛ نگاه عالمانه و کارشناسی شده از ظرفیتهای مناسب منطقه میتواند ما را در فراهم کردن بستر های رشد ان کمک کند.
در ادامه این نشست یکی از نمایندگان با اشاره به اینکه مبنای های تصمیم گیریهای در ارایه خدمات به مردم قانون است گفت: مجموعه مدیریت استان و این مجمع در چارچوبه قانون باید برای سرمایه گزاری سرمایه گذاران و ایجاد اشتغال جوانان فرش قرمز پهن کنیم و همه بسترها و مقدمات لازم را برای این مهم فراهم کنیم.
گفتنی است ؛ مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی دو نشست جدا گانه با مجموعه مدیران کردکوی _بندرگز و بندترکمن _گمیشان جهت بررسی مسایل و مشکلات آنان برگزار کرد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۰ ق.ظ

دیدگاه