افتتاح دفتر سه منظوره دانش آموزی در غرب گلستان‌ ( نمایندگی خبرگزاری پانا غرب گلستان ، دفتر نماینده دانش آموزان گلستان در مجلس دانش آموزی و دفتر شورای دانش آموزی شهرستان بندرگز)

البرز گلستان افتتاح دفتر سه منظوره دانش آموزی در غرب گلستان‌ با حضور فرماندار ، مدیر آموزش و پرورش ، معاونین پرورشی و پشتیبانی آموزش و پرورش و چند تن دیگر از مسئولین شهرستان بندرگز دفتر سه منظوره ( نمایندگی خبرگزاری پانا غرب گلستان ، دفتر نماینده دانش آموزان گلستان در مجلس دانش آموزی و دفتر شورای دانش آموزی شهرستان بندرگز) افتتاح شد.
حسین احمدی گفت: برای تقویت باور اجتماعی و اعتماد عمومی در حوزه رسانه بسیار تلاش باید کرد که اجرای این طرح ها با عنوان های متفاوت مشهود است و هرچه دیر تر اقدام کنیم ، دیر تر به هدف و مقصود خود می رسیم.
فرماندار بندرگز ادامه داد: برای دست یافتن به جامعه توسعه یافته نیاز به انسان های توسعه یافته نیز داریم.
در پایان فرماندار شهرستان بندرگز از تمامی دانش آموزان فعال در عرصه های مختلف مخصوصاً نماینده دانش آموزان گلستان در مجلس دانش آموزی تشکر نمود و ابراز امیدواری کرد: شهرستان بندرگز پتانسیل های خوبی در حوزه نوجوانان و جوانان دارد و آرزوی توقیق روز افزون برای این عزیزان دارم.
در ادامه این مراسم افتتاحیه رئیس آموزش و پرورش شهرستان بندرگز ضمن تبریک هفته خبرنگار به خصوص خبرنگاران پانا و تشکر از حضور فرماندار خاطر نشان کرد: تمام ظرفیت آموزش و پرورش شهرستان آماده ارائه خدمات به دانش آموزان فعال است.
علی اکبر معقولی ادامه داد: اتاق های ما باید مثل شیشه برای مردم قابل رویت باشد و حوزه خبر و رسانه دربرگیری واقعیت ها را داشته باشد.
معقولی تاکید کرد: شورای دانش آموزی شهرستان بندرگز در ایام کرونا پیگیر مسائل دانش آموزی بوده است و خبرگزاری پانا این شهرستان نیز در تمامی اخبار و اطلاعیه ها ما را کمک و در اطلاع رسانی سهیم بوده است.

سجاد قاسمی مسئول”اتاق فکر نوجوان” و نماینده دانش آموزان گلستان در مجلس دانش آموزی گفت: نیاز قشر دانش آموز به این مکان ها و فضا ها است چراکه اجرای این فعال ها چون از سوی دانش آموزان با علاقه در حال اجرا است مقصود ما را قوی تر و محکم تر می سازد.

وی ادامه داد: رهبری در گام دوم انقلاب حدود ۴۰ بار از جوانان نام برده این یعنی قشر نوجوان و جوان در تمامی عرصه ها مهم است.
وی افزود: هفته خبرنگار را به خبرنگاران دانش آموزی پانا تبریک می گویم و تاکید دارم که خبرگزاری پانا به عنوان تنها خبرگزاری دانش آموزی ، دست آمورش و پرورش را باز گذاشته تا در اخبار و اطلاعیه های خود از ظرفیت دانش آموزان استفاده کنند به همین دلیل ما در جذب خبرنگار دانش آموز تا آخرین توان خود اقدام خواهیم کرد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۷:۵۷ ق.ظ

دیدگاه