آئین گرامیداشت روزخبرنگار درشهرداری کردکوی/انجام سه میلیارد تومان کارهای عمرانی در شهرکردکوی

صبح گلستان این نشست صمیمی با حضور شهردار کردکوی شاکری و رئیس شورا شهر کردکوی رضا روشناسان ورسول فیروزیان عضو شورا برگزار شد .
در ابتدا مهندس روشناسان ریس شورای شهر کردکوی در جمع اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار گفت: ۱۷ مردادماه روز بزرگداشت مقام خبرنگار، روز پاسداشت تلاش بی وقفه انسان های آگاهی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا دارند.و در ادامه  فیروزیان به عنوان عضو شورای شهر نیز این ایام را تبریک گفت و تشکر کردن از خبرنگاران بیان داشت:  خبرنگاران چشم‌بینا و گوش شنوا مردم و مسولئین هستد و باید اطلاع رسانی در شهر کردکوی را بیشتر کنیم تا مردم اگاه تر شوند.
سپس شهردارکردکوی نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید صارمی روز ۱۷ مرداد روز خبرنگار.و تشکر ویژه از اصحاب رسانه بیان داشت:خبرنگار مسولییت سنگینی دارد  باید یک خبرنگار خبر را چگونه تهیه کند و بدون سوء نیت این خبر را به اطلاع مردم‌برساند.و انعکاس خبر نباید تخریبی باشد.ولی موضوع باید حق طلبی مردم باشد ..
وی بیان داشت که درب اتاق شهردار در طول هفته به روی مردم باز میباشد تا اگر مشکلاتی دارند بتوانند راحتر با بنده در ارتباط باشند و هر مصوبه ای که باشد به طور یکسان در اختیار مردم میباشد و تشکرویژه دارم از کلیه مسئولین شهر فرماندار محترم و دادستان محترم و کلیه اعصاء شورای شهر و دیگر مسئولین شهر چرا که همیشه در همه جا همراه بودند..و تمام تلاش ما براین است که بتوانیم‌مردم را راضی نگهداریم.
و ی از روابط عمومی خواست  ارتباط شهرداری را با اصحاب رسانه بیشتر کند تا  بهتر اطلاع رسانی شود

دراین جلسه  شاکری شهردار کردکوی  خبر داد: با هزینه سه میلیارد تومان کارهای عمرانی در شهر در حال انجام می باشد وشهردار کردکوی  از کادر درمانی بیمارستان و کسانی که درضدعفونی شهر تراکتور و تجهیزات در اختیار شهر قرار دادند تشکر و قدر دانی کرد

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۱ ب.ظ

دیدگاه