تقدیر از پزشک متخصص جراح عمومی محجبه بیمارستان آل جلیل شهرستان آق قلا به مناسبت روز عفاف و حجاب

?تقدیر از متخصص جراح عمومی بیمارستان آل جلیل به مناسبت روز عفاف و حجاب
البرز گلستان ?همزمان با روز عفاف و حجاب ؛ ریاست،مترون و مسئول حراست بیمارستان آل جلیل با حضور در درمانگاه تخصصی ضمن تبریک این روز به دکتر احمدی متخصص جراح عمومی، با اهداء هدیه و لوح سپاس از ایشان به جهت رعایت و اشاعه فرهنگ حجاب تقدیر بعمل آوردند.

دکتر زارع رئیس بیمارستات در این مراسم گفت: موضوع عفاف و حجاب آنها در کشور ایران و در شرایطی که با آن مواجه هستیم از اهمیت بالایی برخوردار است لذا تقویت فرهنگ اصیل عفاف و حجاب در جامعه امری ضروری است.

وی افود: با کارکردهای فرهنگ عفاف و حجاب و بهره مندی از آن توانسته ایم به موفقیت های چشمگیری دست یابیم که یکی از این کارکردها پایداری نهاد خانواده ها است.اگر امروز در کشور به موفقیت در عرصه فرهنگ رسیده ایم به دلیل پایداری نهاد خانواده ها است.

?در بخشی از این تقدیرنامه آمده است : عفاف و طهارت از مقوله های بسیار مهمی است که اعتلا و رشد هر جامعه در گرو صیانت از آنهاست و پاسداشت الگوهای اسلامی و حفظ ارزشهای دینی ، فرهنگی ماندگار را جلوه گر می سازد که با رعایت حجاب و عفاف چون گوهری درخشان همیشه تابناک خواهد ماند.
♦️بیست و یکم تیرماه سالروز قیام مردم مشهد علیه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاری شده است ، روزی که دژخیمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشیدند.
?

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۲۶ ب.ظ

دیدگاه