مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان خبر داد:سردرب امامزاده عبدالله(ع) گرگان بعد از ۲۰ سال به بهره‌برداری رسید

♦️سردرب امامزاده عبدالله(ع) گرگان بعد از ۲۰ سال به بهره‌برداری رسید♦️

پرژه‌های آستان مقدس امامزاده عبدالله گرگان با حضور استاندار گلستان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و مردم به بهره برداری رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان در آیین افتتاح پروژه اظهارکرد: با توجه به دهه کرامت و ایام تکریم و تجلیل از امامزادگان (ع)، با حضور مردم و مسئولان استانی پروژه هایی در مرکز استان و در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) افتتاح شد.

حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد افزود: پروژه شاخص آن سر درب و المان آستان امامزاده عبدالله (ع) بوده که در کشور منحصر به فرد است.

وی توضیح داد که این پروژه یکی از نمادهای ولایت‌مداری و تدبیر و وحدت جامعه است و بعد از ۲۰ سال به بهره برداری رسید.

?سلیمانی فرد گفت: این المانی زیبا برگرفته از معماری ایرانی- اسلامی منطقه گرگان و استرآباد است.

?وی هزینه این المان و دیگر پروژه ها از جمله سرویس بهداشتی را دو و نیم میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه ها از محل کمک های مردمی و خیران، نذورات و اعتبارات سازمان اوقاف ساخته شده است.

?سلیمانی فرد با اشاره پروژه های دیگر در دست اقدام، بیان کرد: ساماندهی آرامستان امامزاده عبدالله(ع) گرگان با همکاری میراث فرهنگی، بنیاد شهید، شورا و شهرداری گرگان در دست اقدام بوده و امیدواریم بتوانیم در شأن آستان مقدس شهر گرگان گام بلند تری را برای بازطراحی این مکان در عرصه‌های مختلف برداریم و مردم و گردشگران از آن استفاده کنند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۸ ق.ظ

دیدگاه