رئیس سازمان صمت گلستان در دیدار با نمایندگان منتخب استان در مجلس شورای اسلامی :باید ظرفیت های جریان ساز و تحول گرای حوزه تولید را پیگیری کنیم

البرز گلستان رئیس سازمان صمت گلستان در دیدار با نمایندگان منتخب استان در مجلس شورای اسلامی :
باید ظرفیت های جریان ساز و تحول گرای حوزه تولید را پیگیری کنیم
رئیس سازمان صمت گلستان در دیدار با نمایندگان منتخب استان در مجلس شورای اسلامی گفت :
بمنظور توسعه اقتصادی استان باید ظرفیت های جریان ساز و تحول گرای حوزه تولید را پیگیری کنیم .
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان ، حسین طلوعیان در دیدار با نمایندگان منتخب مردم استان گلستان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که در محل سالن جلسات سازمان صمت گلستان برگزار گردید ، گفت : برای توسعه استان در بخش اقتصاد باید با همکاری نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی پیگیر ظرفیتهای جریان ساز و تحول گرا در استان باشیم .
وی گفت : بندر تجاری ، منطقه آزاد و راه آهن از جمله مهمترین پتانسیلهایی هستند که می توانند برای استان تحول آفرین باشند و لازم است با جدیت بیشتری پیگیری شوند .
وی با بیان این که از سرمایه گذاری سرمایه گذاران در استان استقبال می کنیم ، افزود : لازم است از ظرفیت سرمایه گذاران موفق داخلی استان نیز که امتحان خود را پس داده اند برای توسعه صنعتی ، معدنی و تجاری استان بهره ببریم .
طلوعیان در خصوص عدم به ثمر رسیدن پتروشیمی گلستان نیز گفت : ورود نظرات سیاسی به پروژه های اقتصادی به آنها آسیب می رساند و متاسفنه تفکرات سیاسی باعث به ثمر نرسیدن پتروشیمی گلستان شده است وگرنه هنوز هم تولید اوره و آمونیاک برای استان توجیه دارد .
وی افزود : البته پلی پروپیلن یک طرح فوق العاده و تحول آفرین برای استان است که می تواند جایگزین مناسبی برای طرح اوره و آمونیاک در پتروشیمی گلستان باشد .

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۰۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۶ ب.ظ

دیدگاه