رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان: سردار شهید سلیمانی نماد تواضع، آیینه مجاهدت در راه خدا و انسانی بی‌ادعا و شجاع بود

?رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان:

✅سردار شهید سلیمانی آیینه مجاهدت در راه خدا بود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: سردار شهید قاسم سلیمانی نماد تواضع، آیینه مجاهدت در راه خدا و انسانی بی‌ادعا و شجاع بود و این ویژگی‌ها سبب شد تا او به حجتی برای تاریخ انقلاب اسلامی تبدیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی شنبه شب در مراسم بزرگداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در گنبدکاووس، سادگی، تواضع و شجاعت در مجاهدت در راه خدا را از جمله ویژگی‌های  سردار سلیمانی برشمرد و اضافه کرد: این ویژگی‌ها به همراه عمل برای رضای خدا، سبب شد تا خداوند نیز محبت او را در قلب همه انسان‌های آزاده و مظلوم جهان قرار دهد.

وی تصریح کرد: وقتی خبر شهادت سردار سلیمانی انتشار یافت همه آزادیخواهان جهان از ادیان مختلف و همه مردم ایران از هر قوم و نژاد و مذهبی که بودند، برای او اشک ریختند و این سنت الهی است که خداوند محبت انسان‌هایی را که فقط در راه او قدم برمی‌دارند را در دل دیگران قرار می‌دهد.

وی با بیان این نکته که سردار شهید سلیمانی تکلیف‌مداری و اطاعت از رهبری را وظیفه خود می‌دانست و  ماموریت‌های محوله را به عنوان سرباز ولایت، بدون “چون و چرا” می‌پذیرفت و انجام می‌داد، خاطرنشان کرد: متاسفانه این ویژگی در بین بیشتر مسولان ما چه اصولگرا و چه اصلاح‌طلب کمرنگ شده‌است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان همچنین گفت: به دلیل کمرنگ شدن تکلیف‌مداری در همه بخش‌ها، امروز جامعه اسلامی ما دچار مشکلات و فتنه‌هایی شده که تنها در سایه احیای مجدد این ویژگی در بین همه مسوولان اعم از اصلاح‌طلب، اصولگرا و انقلابیون می‌توان از بروز این مسائل جلوگیری کرد.

حجت‌الاسلام احمدی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی مشابه سردار سلیمانی در بین سرداران سپاه زیاد دارد تا راه او را ادامه دهند، افزود: امروز دشمنان انقلاب تلاش زیادی می‌کنند تا بین مردم با انقلاب، ولایت، سپاه و روحانیت فاصله ایجاد کنند و در فرصت مناسب به نظام ضربه بزنند اما مردم ما آگاهند و فریب این توطئه دشمنان را نمی‌خورند.

در این مراسم که در مسجد قائمیه گنبدکاووس برگزار شد، جمع زیادی از مردم به همراه ائمه جمعه و روحانیون شیعه و اهل سنت و نیز فرماندار ویژه و برخی مسوولان این شهرستان ۳۵۰ هزار نفری واقع درشرق گلستان حضور داشتند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۹:۰۶ ق.ظ

دیدگاه