روحانی فردبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدرگلستان در آق قلا:باید به مباحث فرهنگی و پیشگیرانه برای کاهش تقاضا مواد مخدر توجه ویژه‌ای شود

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان گفت: نباید به اقدامات مقابله‌ای نیروهای انتظامی برای مبارزه با مواد مخدر بسنده شود، بلکه باید به مباحث فرهنگی و پیشگیرانه برای کاهش تقاضا توجه ویژه‌ای شود.

به گزارش البرز گلستان محمودرضا روحانی‌فر در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان آق قلا با بیان این مطلب افزود: بر همین اساس طرح یاریگران زندگی در سطح کشور از ابتدای مهر ماه سالجاری به مرحله اجرا درآمده است و تا پایان برنامه ششم توسعه ادامه خواهد داشت.

دبیر شورا بیان داشت: امروز انجام این اقدامات بیش از هر زمانی نیاز به همدلی، هم افزائی و مشارکت دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی بویژه آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و رسانه‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد دارد.

روحانی‌فر با بیان اینکه امروز، دشمنان جوانان ما را هدف قرار داده‌اند، ادامه داد: آنان با برنامه‌ریزی‌های مختلف سعی دارند به عزت، قدرت و عظمت جوانان ایرانی که امروز به قله‌های رفیع علمی دست یافته‌اند، آسیب وارد کنند و با ترویج شبکه‌های مختلف فارسی زبان، هویت جوان ایرانی را از او بگیرند، جوانان باید قدرت نه گفتن و رسیدن به باور را در خود تقویت کنند.

وی اضافه کرد:همچنین جوانان باید قد ت نه گفتن و رسیدن به باور رادرخود تقویت کنند.فرمانداران محترم شهرستانهای استان همچون گذشته که یاریگر شورا در مبارزه بااین بلیه شوم بوده اند دراجرای این طرح نیزهمت ومساعدت خود را دریغ نکرده ودراجرای آن به شورا سایر ارگانها یاری نمایند ویاریگر شورا در این امر باشند

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۰۹ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۹:۴۰ ق.ظ

دیدگاه