وزیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان: مادران و همسران شهدا، با صبر و استقامت، در اجر شهیدان و ایثارگران سهیم هستند.

همسران شهدا در اجر شهیدان سهیم هستند

مدیرکل بنیاد گلستان با بیان اینکه روش زندگی شهدا، بهترین الگو برای جوانان جامعه است، گفت: خانواده شهدا به‌ ویژه مادران و همسران آنان، با صبر و استقامت، در اجر شهیدان و ایثارگران سهیم هستند.

 

به گزارش البرز گلسان به نقل از «ایثار»، اسرافیل وزیری در دیدار با همسران معظم شهدا و ایثارگران شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه، گفت: همسران شهدا و ایثارگران جهادگرانی هستند که با صبر و از خود گذشتگی، همه عمر خویش را وقف اسلام و انقلاب کردند.
وی با بیان اینکه روش زندگی شهدا، بهترین الگو برای جوانان جامعه است، گفت: خانواده شهدا به‌ ویژه مادران و همسران آنان با صبر و استقامت در اجر شهیدان و ایثارگران سهیم هستند.
وی در ادامه گفت: همسران شهدا بهترین مروجان فرهنگ ایثار و شهادت بوده و انتقال مشی شهدا به نسل جوان با استعانت از این بزرگواران بیش‌ از پیش میسر خواهد شد.
وزیری با تأکید بر پیگیری مشکلات خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر توسط بنیاد گفت: همه ما باید قدردان این عزیزان باشیم و تمام توانمان را برای کمک به این قشر معزز بکار گیریم.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۶ ب.ظ

دیدگاه