استاندار گلستان در دیدار با خانواده شهیدان سید داوود و عبدالرضا حسینی طلب : تکریم و تقدیر از خانواده های شهدامایه مباهات مردم و مسئولان است

خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار نظام و انقلاب هستند

استاندار گلستان در دیدار با خانواده شهدای شهرستان آزادشهر گفت: خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار و سرافرازی نظام و انقلاب هستند و تکریم و تقدیر از آنان مایه مباهات مردم و مسئولان است.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ هادی حق‌شناس به همراه اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد استان گلستان در دیدار با خانواده معظم شهیدان سید داوود و عبدالرضا حسینی طلب شهرستان آزادشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز کشور مرهون ایثار و ازجان‌گذشتگی شهدای والامقام و صبر و استقامت خانواده‌های معظم آنان است، لذا باید به‌گونه‌ای عمل شود که نسل جوان با سیره و آرمان‌های شهدا آشنا شوند.
وی افزود: امیدواریم لیاقت خدمت صادقانه به مردم استان به‌ویژه خانواده شهدا را داشته و در این مسیر پاسدار آرمان‌ها و خون پاک و بر زمین ریخته شده این مجاهدان راه حق باشم.
استاندار گلستان دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را از برنامه‌های مستمر خود دانست و افزود: یکی از بهترین جلسات و دیدارهای هفتگی این‌جانب که سبب افزایش روحیه و انرژی مضاعف برای کار و تلاش بیشتر می‌شود دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و استمداد دعای خیر از این پدران و مادران آسمانی است.
شهید سید عبدالرضا حسینی طلب فرزند سید یدالله در تاریخ ۲۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۴۱ در شهرستان آزادشهر به دنیا آمد و در تاریخ ۵ خردادماه ۱۳۶۷ در خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل گشت.
شهید سید داوود حسینی طلب فرزند سید یدالله در تاریخ ۲۷ تیرماه ۱۳۴۷ در شهرستان آزادشهر به دنیا آمد و در تاریخ ۱۳ اسفندماه ۱۳۶۷ در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۵ ق.ظ

دیدگاه