مدیرمخابرات منطقه گلستان درنشست روسای بازنشستگی استان: همکاران بازنشسته وشاغل مخابرات استان در مناطق سیل زده تلاشهای ماندگاری انجام دادند/ نگذاشتیم حتی یک ساعت ارتباط درمناطق سیل زده قطع شود

 به گزارش البرز گلستان دومین نشست روسای کانونهای بازنشستگی استان گلستان  امروز به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی در مخابرات منطقه گلستان  با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان  و مهندس شهمرادی مدیر مخابرات منطقه گلستان  در سالن اجتماعات مخابرات برگزار شد.

مهندس شهمرادی اظهار کرد:زمانی بازنشستگی  به معنی از کار افتادگی بود اما امروز تحرکات بازنشستگان و تحولات در زندگی  و کارهای جدید آنان امیدواری را برای شاغلین به وجود آورد.

وی افزود با:تشکیل  کانونهای بازنشستگی  که در جهت خدمات رسانی کارانجام می دهند یک کار ماندگار و نام مسببان آن را جاودان می کند.

مدیر مخابرات منطقه گلستان در ادامه گفت: همکاران بازنشسته  و شاغل در مخابرات در مناطق سیل زده استان تلاشهای ماندگاری انجام دادند.

مهندس شهمرادی سپس تصریح کرد:مخابرات سهم قابل توجهی در اشتغال استان داشته  و اهمیت آن بر کسی امروز پوشیده نیست و مخابرات و ارتباطات عامل زیر بنایی  توسعه در کشور می باشد.

وی در ادامه خاطر نشانکرد:مخابرات بعنوان تامین کننده زیر سازی در توسعه پایدار  قدمهای مهمی را برداشته که محصول همین بازنشستگان می باشد. و نتایج کار آنان  ظرفیت های  بوجود آورده  که شاغلین از آن بهره برداری می کنند.

مهندس شهمرادی رتبه مخابرات استان را در بحث های توسعه ای و شاخصه های که ارزیابی می شود در کشور جز رتبه های برتر کشور معرفی کرد.

وی موج های بوجود آمده در مخابرات در حوزه  ارتباطات راشامل مراحل اختراع اینترنت خانگی  و بحث موبایل در سال ۱۳۷۲ و اینترنت موبایل  و اینترنت اشیا  و هوش مصنوعی که در سال ۲۰۲۵ تحول عظیمی را  در دنیا بوجود می اید نام برد.

مدیر مخابرات منطقه گلستان در خاتمه بیان کرد:در بحث سیل استان به دلیل ضرورت  پایداری ارتبا طات استانی  با همکاری شاغلین و بازنشستگان نگذاشتیم حتی یک ساعت  ارتباط در این مناطق قطع شود.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۲:۴۶ ب.ظ

دیدگاه