نماینده ولی‌فقیه استان گلستان در طرح علمداران و دیدار با جانبازان : ایثار بهترین سرمایه‌ی انسان است و سعادت دنیوی و اخروی را برای وی به ارمغان می‌آورد

 

نماینده ولی‌فقیه استان گلستان در طرح علمداران و دیدار با جانبازان عنوان کرد: ایثار بهترین سرمایه‌ی انسان است و سعادت دنیوی و اخروی را برای وی به ارمغان می‌آورد.

به گزارش ایثار واحد گلستان؛ آیت‌الله سید کاظم نور مفیدی در دیدار جانباز ۷۰ درصد «عباسعلی گلوی» ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز گفت: جانبازان همانند شهدا جان خود را درراه حق در طبق اخلاص گذشتند و دوران عمرشان را با درد و رنج مجروحیت دست‌وپنجه نرم کردند، اما به دلیل حکمت الهی به مقام شهادت نرسیدند؛ چه‌بسا مقام جانبازان از شهدا بیشتر باشد زیرا این افراد باید یک‌عمر رنج و سختی را تحمل کنند و تحمل این رنج استقامت زیادی می‌خواهد.
وی با اشاره به سال‌ها مجروحیت جانباز گرانقدر گلوی و تحمل این‌همه درد و رنج و روحیه خوب ایشان افزود: استقامت جانبازان درراه دفاع از ارزش‌های اسلامی جز با یاری ذات اقدس باری‌تعالی امکان‌پذیر نبود و امیدوارم که نتیجه این سلوک درراه حق قرب الهی باشد.
نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ایثار بهترین سرمایه‌ی انسان است و سعادت دنیوی و اخروی را برای وی به ارمغان می‌آورد.
آیت‌الله نور مفیدی تصریح کرد: ماندگاری بسیاری از اعتقادات و باورهای دینی در طول تاریخ، با پاک‌باختگی جانبازان و ایثارگران بوده است و به جرات می‌توان گفت این عزیزان آیه‌های ایثار را معنی کرده‌اند.
وی خطاب به همسر و خانواده گرانقدر جانباز گلوی گفت: خانواده جانبازان و به‌ویژه همسران جانبازان نیز که پا به‌پای آنان، سختی‌های جانبازی را متحمل می‌شوند، به‌اندازه همان جانباز و چه‌بسا بیشتر، نزد خدا اجر و در دنیا و آخرت، عزت دارند.
اسرافیل وزیری در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبان و ولادت باسعادت سرداران کربلا به‌ویژه ابوالفضل العباس (ع) گفت: جانبازان حماسه‌سازان هشت سال دفاع مقدس هستند و جانبازی نشانه روح ایثار و فداکاری درراه اسلام و سند افتخار جامعه هستند.
وی ادامه داد: جانبازان با الگو گرفتن از علمدار کربلا در تمام عرصه‌های و میدان‌های مبارزه در کنار آرمان‌های امام راحل و اهداف والای انقلاب ایستاده‌اند و ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم و تلاش می‌کنیم با خدمت خالصانه پاسخگوی ازخودگذشتگی این عزیزان باشم.
در این دیدار جانباز سرافراز گلوی، ضمن تشکر از حضور حضرت آیت‌الله نور مفیدی و اسرافیل وزیری مدیرکل بنیاد استان گلستان به بیان خاطره‌ای مفصل از دوران دفاع مقدس و چگونگی مجروحیت‌ها و درد و رنج دوران مجروحیتش پرداخت.
عباسعلی گلوی در ۱ فروردین‌ماه ۱۳۴۱ متولد و در سال ۱۳۶۲ منطقه عملیاتی مریوان از ناحیه سر، پا و دست به درجه جانبازی نائل آمد.

انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ساعت ۴:۵۵ ب.ظ

دیدگاه