جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان در نشست کانونهای بازنشستگی فرهنگیان استان از احداث خانه مهر در شرق استان خبرداد

به گزارش صبح گلستان  نشست کانونهای بازنشستگی فرهنگیان  استان گلستان  با حضور  جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان در اردوگاه مینودشت برگزار گردید.

جعفری در این نشست ضمن تبریک نزدیکی ایام نوروز و قدر دانی از مدیران کانونهای بازنشستگی  باز نشستگان را افراد خواند که هم دارای علم و هم تجربه می باشند.

وی در ادامه از مدیران کانونهای فرهنگی  خواست با توجه به نزدیکی سومین جشنواره ورزشی بازنشستگان حتما اطلاع رسانی کامل رابرای بقیه بازنشستگان انجام دهند  تا با توجه به هزینه ای  که در این می شود برای  انان شادی را به ارمعان بیاورد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان همچنین گفت: سعی کنید با ثبت نام از بازنشستگان در شر استان یک مرکز برگزاری جشنواره در آن منطقه اجرا شود.

وی تعداد رشته هی ورزشی جهت ثبت نام بازنشستگان  را در سال قبل چهار رشته اعلا م کرد که امسال با اضافه شدن دوی ۱۵۰۰ متر به ۵ رشته افزایش یافت و برندگان استانی نیز به مسابقات کشوری اعزام می شوند.

جعفری در ادامه در مورد تفاهنامه با بیمه دانا گفت : این طرح می تواند بازنشستگان را در انجام بیمه خودروی با اقساط یکساله و بدون سود و کارمزد کمک کند .

وی همچنین اظهار کرد:زمین احداث خانه مهر در شرق استان به مرکزیت شهرستان گنبد آماده شده است که با همکاری مدیران شهرستان و شهرداری بتوان در نزدیکترین زمان آنرا احداث کرد.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱:۲۸ ب.ظ

دیدگاه