میری مدیر بیمه دانا گلستان در نشست با روسای کانونهای بازنشستگی استان از دریافت اقساط ۱۲ ماهه خودروبازنشستگان با همکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران بدون پیش پرداخت وکارمزد خبر داد

به گزارش صبح گلستان  یازدهمین  نشست روسای کانونهای بازنشستگی استان گلستان  امروز با حضور جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان و میری مدیریت بیمه دانا در استان گلستان و جمال معاون بیمه  و دکتر رجب نسب مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان  و روسای کانونهای بازنشستگی استان گلستان  در محل خانه مهر استان برگزار گردید.

در این نشست در ابتدا جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان در باره اهداف و برنامه های صندوق بازنشستگی کشوری جهت حمایت از بازنشستگان در راستای حل مسائل و مشکلات مالی و ایجاد قرار داد با نهادها و دستگاهها مختلف یکی از این نهادها را بیمه دانا و طرح های آن در راستای بیمه خودروهای بازنشستگان به صورت اقساط اعلام کرد .

وی همچنین با بیان اینکه  خانه مهر استان دفتری را درجهت ارایه امور بیمه ای در اختیار بیمه داناقرار داده است در راستای  پرداخت اقساط بیمه خودرو بازنشستگان از طریق کسر از حقوق مستقیم بازنشستگان و هماهنگی با عاملان ذیحساب دستگاههای اجرایی در جهت عملیاتی کردن آن اعلام  آمادگی کرد.

در ادامه میری مدیریت بیمه دانا در استان گلستان با بیان اهداف بیمه دانا در جهت سهل الوصول نمودن ارائه  خدمات بیمه دانا به جامعه هدف در سطح استان  از دریافت اقساط  بیمه خودرو بازنشستگان استان باهمکاری بانک قرض الحسنه مهر ایران به صورت اقساط ۱۲ ماهه خبر داد.

میری سپس خاطر نشانکرد: طبق تفاهم‌نامه به عمل آمده بین بیمه دانا و بانک قرض الحسنه مهر ایران  از این پس بیمه‌گذاران(سهامداران سهام عدالت، رانندگان تاکسی، اتوبوس، و …) می‌توانند بدون پیش پرداخت، کارمزد و سود، تسهیلات مالی از این بانک دریافت کرده و از آن طریق نیازهای بیمه‌ای خود مانند پوشش بیمه شخص ثالث، بدنه، حوادث انفرادی، مسوولیت و آتش سوزی واحدهای مسکونی خویش را تامین کنند.

وی افزود: با اجرایی شدن این تفاهم‌نامه، تمامی بیمه‌شدگان از امکانات و تسهیلات مالی مناسب این بانک برخوردار شده و می‌توانند از مزایا و ظرفیت‌های جامع بیمه‌ای این شرکت طبق تفاهم نامه امضا شده با بانک قرض الحسنه مهر ایران استفاده کنند.

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۲ ب.ظ

دیدگاه