وزیری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان در جلسه شورای اداری بنیاد : جوانان موتور محرک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

جوانان موتور محرک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در هجدهمین جلسه شورای اداری بنیاد عنوان کرد: جوانان موتور محرک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند
به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در این جلسه ضمن گرامیداشت یوم‌الله دهه فجر و جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی با تقدیر از حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و ملت شریف ایران در راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن، افزود: با وجود چنین روحیه‌ی استکبارستیزانه‌ای دشمنان در دستیابی به هیچ‌یک از اهداف خود موفق نخواهند شد.
وزیری با تأکید بر سخنان مقام معظم رهبری مدظله‌العالی در انتقال مفاهیم فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده ادامه داد: جوانان موتور محرک ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستند.
وزیری افزود: از اهم برنامه‌های بنیاد که بسیار مور تأکید مسئولین مرکز بود اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی در سطح جامعه است و کارکنان بنیاد باید با الگو قرار دادن این فرهنگ مسیر خود را ساخته و آن را به نسل جوان و آینده انتقال دهند تا قدردان جان‌فشانی و ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان بوده و درعین‌حال انقلاب اسلامی را بیمه کنیم.
وی خاطرنشان کرد: اعتماد جامعه ایثارگری به بنیاد از سرمایه‌های اصلی ماست و تمام تلاش خادمین شهدا و ایثارگران باید در راستای خدمت‌رسانی به آن‌ها باشد که این سرمایه عظیم معنوی از بین نرود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان ادامه داد: پیگیری مطالبات خانواده معظم شاهد و ایثارگر و ترویج فرهنگ ایثار ازجمله مهم‌ترین وظایف بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و باید از تمامی ابزارهایی که به تحقق این اهداف کمک کند، استفاده شود تا اعتماد جامعه ایثارگری کشور به بنیاد مانند گذشته بیشتر شود.
وی در خصوص ساماندهی و خدمات‌رسانی به جامعه هدف گفت: جلسات به‌صورت مداوم و منظم برگزار شود و موارد به اطلاع نیروهای زیرمجموعه برسد و بازخورد آن را، خدمات‌رسانی مناسب، مشخص شدن نقاط ضعف و قوت، ارتباط مؤثر همکاران و آشنایی و تسلط بیشتر کارکنان بر دستورالعمل‌های جدید و تسلط بیشتر کارکنان بر دستورالعمل‌ها دانست.
انتهای پیام/

نوشته شده توسط البرزگلستان در شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶ ق.ظ

دیدگاه