هیوه‎چی فرماندر شهرستان بندر ترکمن از اجرای ۲۱۸ برنامه در ایام دهه فجر در شهرستان با۲۴ عنوان برنامه‎های شاخص خبر داد

به گزارش البرز  گلستان  «الیاس هیوه‎چی»  فرماندر بندر ترکمن  در جمع خبرنگاران استان گلستان  اظهار کرد: پنجمین جلسه ستاد برگزاری برنامه‎های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و ۱۱ کمیته‎ای در قالب پیگیری برنامه‎های دهه فجر در تلاش هستند.

فرماندار بندرترکمن در ادامه گفت : در ایام دهه فجر ۶ برنامه در حوزه فرهنگی و هنری برگزار می شود که ۳ برنامه آن شاخص است و در کمیته عشایر و روستایی ۹ برنامه شاخص داریم که شامل میز خدمت و برگزاری جشن‎های انقلاب است.

هیوه‎چی تاکید کرد: سه میز خدمت در شهرستان بندرترکمن در سطح روستاهای شهرستان برگزار شده و در روز جمعه و در محل برگزاری نماز جمعه میز خدمتی دیگری برگزار می شود، ۲۴ برنامه شاخص در بخش ورزش و جوانان در شهرستان بندرترکمن پیش بینی شده که مسابقه کشتی سنتی «گورش» با حضور ۴۰ ورزشکار در این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: ۶ برنامه شاخص در کمیته بانوان دیده شده و همچنین کمیته تشکل‎های مردم نهاد ۴۶ برنامه برگزار می کنند.

فرماندار بندرترکمن به برگزاری یادواره شهدای و نمایش آثار و خاطرات انقلاب اشاره کرد و افزود: رژه موتوری و برگزاری چهل نشست بصیرتی و رژه دریایی در سطح دریا در نظر گرفته شده است.

هیوه‎چی افزود: تجلیل از ۴۰ نفر از اصناف شهرستان، افتتاح و کلنگ‎زنی پروژه‎های عمرانی از دیگر برنامه‎ها است که در سطح شهرستان برگزار می‎شود.

وی افزود: ۲۱۸ برنامه در ایام دهه فجر در شهرستان بندرترکمن در نظر گرفته شده که ۲۴ عنوان آن برنامه‎های شاخص شهرستان است.

فرماندار بندرترکمن با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی تمامی روستاهای شهرستان از آب شرب سالم برخوردار شدند، افزود: تمامی راه‌های شهرستان بندرترکمن آسفالت است و از این نظر رتبه نخست را در استان داریم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸ ق.ظ

دیدگاه