تاری سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان درنشست با نمایندگان تام‌الاختیار ستاد چله انقلاب اسلامی شهرستانی:دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها باید شناسایی و به نسل جوان ارائه شود

 نشست هماهنگی با نمایندگان تام‌الاختیار شهرستانی مطرح شد:دست برتر انقلاب اسلامی در حوزه دستاوردهای معنوی

به گزارش البرز گلستان سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: در بُعد معنوی انقلاب اسلامی ایران دست برتر را دارد که به پشتوانه آن دستاوردهای مادی نیز اتفاق افتاده است.

به گزارش ستاد خبری « چله انقلاب»، نجیب‌اله تاری امروز در نشست هماهنگی با نمایندگان تام‌الاختیار شهرستانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، پدیده‌ای زنده و دارای حیات طیبه است، اظهارکرد: انقلاب اسلامی پس از گذشت ۴۰ سال به پختگی و بلوغ رسیده و پس از ۴ دهه مقاومت به دومین دوره تکاملی خود وارد خواهد شد.

وی با بیان اینکه رسالت جبهه انقلاب برای صیانت و پاسداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی در این برهه از زمان خطیرتر و سنگین‌تر است، گفت: این ایام فرصتی برای ارائه دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب اسلامی است. در بُعد معنوی انقلاب اسلامی ایران دست برتر را دارد که به پشتوانه آن دستاوردهای مادی نیز اتفاق افتاده است.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان « دستاوردشناسی» را یکی از مولفه‌های مهم در زمینه تبیین کارآمدی نظام اسلامی برشمرد و خاطرنشان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی در همه زمینه‌ها باید شناسایی و به نسل جوان ارائه شود.

وی با تأکید برلزوم معرفی و ارائه دستاوردها به جامعه، از ضعف در زمینه تبلیغات به ویژه در بخش نمایشگاهی و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها انتقاد کرد و گفت: همه دستگاه‌ها تلاش کنند تا دستاوردهای انقلاب را با روش‌های قابل باور، به صورت مستند و در قالب آمار مقایسه‌ای به جامعه مخاطب ارائه کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۴ ب.ظ

دیدگاه