مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان از آمادگی کامل این شرکت برای تامین و توزیع سوخت در فصل سرما و شرایط اضطرار خبر داد

به گزارش روابط عمومی شرکت نفت گلستان، عیسی افتخاری در جلسه کارگروه تخصصی تامین سوخت و مواد نفتی استان گلستان که با هدف ایجاد هماهنگی های لازم و بررسی تمهیدات و ایجاد آمادگی کامل برای مقابله با شرایط احتمالی بحران در فصل سرما و به میزبانی شرکت نفت برگزار شد ، ضمن اعلام این خبر بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه جهت حصول اطمینان از آسیب پذیری حداقلی ناشی از ورود به فصل سرما تاکید کرد .

وی گفت : با برنامه ریزی های انجام شده و ذخیره سازی انواع فرآورده های نفتی، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در تمامی شرایط آمادگی کامل دارد تا پاسخگوی نیاز مصرف کنندگان و مردم شریف استان گلستان باشد .

افتخاری افزود : تدابیر لازم جهت تامین سوخت جایگزین (دوم) به مصرف کنندگانی که از گاز طبیعی بعنوان سوخت اصلی خود استفاده می کنند اتخاذ شده و این مصرف کنندگان می توانند با مراجعه به واحدهای متولی ، نسبت به دریافت و ذخیره سازی مناسب سوخت جایگزین اقدام نمایند تا در صورت افت احتمالی فشار گاز با مشکلی مواجه نشوند .

این مقام مسئول همچنین از خانوارهای نفت سفید سوز استان خواست با در دست داشتن کالابرگ اعلام شده نسبت به دریافت و ذخیره سازی این فرآورده از فروشندگیهای مرتبط اقدام نمایند و این مهم را به ماههای پایانی سال موکول نکنند.

در ادامه این جلسه نیز اعضا کارگروه به بیان نقطه نظرات و دیدگاه های خود در خصوص ایجاد هماهنگی مطلوب جهت استفاده حداکثری از کلیه تجهیزات و زیرساختها برای سوخترسانی مناسب به مصرف کنندگان و هم استانیهای عزیز در صورت برودت دمای هوا و افت احتمالی فشار گاز پرداختند .

گفتنی است در این جلسه مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان و نمایندگانی از شرکت ملی گاز استان، شرکت توزیع برق، علوم پزشکی، راه و شهرسازی، صنعت و معدن و تجارت، علوم پزشکی، جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال احمر، راهداری و حمل و نقل جاده ای، نوسازی مدارس، و اداره کل منابع طبیعی استان حضور داشتند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در جمعه, ۲۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۳ ق.ظ

دیدگاه