‍ ‍ بیانیه اداره کل بهزیستی استان گلستان پیرامون دعوت از جامعه هدف در استقبال از ریاست محترم جمهوری

‍ ‍ ?️بیانیه اداره کل بهزیستی استان گلستان پیرامون دعوت از جامعه هدف در استقبال از ریاست محترم جمهوری ?️

دکتر غفاری مدیرکل بهزیستی گلستان طی بیانیه ای جامعه هدف و کارکنان این اداره کل را به حضور در آیین استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور ارزشمند حضرت حجه الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی و هیات همراه به استان گلستان بیانگر احترام و اعتقاد دولتمردان به مردم شریف استان و نقش آنها در مناسبات فرهنگی اجتماعی و سیاسی می باشد.
استان گلستان با اهداء ۴۰۰۰ شهید در راه آرمانهای متعالی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه و اعتقاد به منویات مقام معظم رهبری، همواره بعنوان یکی از استان های ولایت مدار و پایبند به ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.
وحدت بی نظیر اقوام مختلف در استان که متاثر از وجود گرانقدر حضرت آیت‌الله نور مفیدی نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه محبوب گرگان می باشد،جلوه ای زیبا از وحدت کلمه را در کشور به تصویر کشیده است.
اکنون که در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مردم استان گلستان میزبان ریاست محترم جمهوری و اعضای دولت تدبیر و امید می باشند، وظیفه خود می دانیم به پاس تلاش های ارزشمند دولت تدبیر و امید در راستای پیگیری موثر قانون جامع حمایت از حقوق معلولین،افزایش تعداد افراد مستمری بگیر و نیازمند تحت پوشش بهزیستی استان گلستان به بیش از ۳۳۰۰۰ خانوار و تامین اعتبارات لازم بمنظور اجرای قانون جامع حمایت از حقوق معلولین که شوق زاید الوصفی را در جامعه هدف و کارکنان این اداره کل ایجاد نموده، بصورت یکپارچه در آیین استقبال از کاروان دولت تدبیر و امید شرکت نموده تا ضمن قدردانی از اعضاء هیات دولت،با به تصویر کشیدن وحدت و یکپارچگی در حمایت از دولت، میزان پایبندی خود را به شعائر و ارزشهای حاکم بر نظام اسلامی نشان دهیم.
بر همین اساس از خانواده بزرگ بهزیستی گلستان جهت حضور یکپارچه و پر شور بمنظور حضور در این مراسم دعوت بعمل می آید.

وعده ما روز دوشنبه مورخ ۲۴ دیماه ۱۳۹۷ ساعت ۹ صبح ورزشگاه جهان پهلوان تختی شهرستان گنبد کاووس

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۴ ب.ظ

دیدگاه