چراغعلی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان : باید آموزش‌های دینی، فرهنگی، هنری و ورزشی را به صورت مدبرانه و منطبق با شرایط روز و نوین ترویج، تا تهاجمات فرهنگی با آسیب‌های اجتماعی را کم رنگ نماییم.

به گزارش البرز گلستان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش گلستان، جلسه شورای آموزش و پرورش امروز ۱۸ آذر ۹۷ با حضور عبدالرضا چراغعلی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش گلستان برگزار گردید.

 عبدالرضا چراغعلی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات علی اصغر طهماسبی معاون پیشین استانداری گلستان و با گرامی داشتن ۱۶ آذر روز دانشجو ی یاد و خاطره دانشجویان شهید و استکبار ستیز  گفت: ان شاءلله نگاه وسیع و بلند آن دانشجویان مد نظر همه ما به ویژه دانشجویان امروز باشد. وی در ادامه افزود: استان گلستان نیازمند انسجام بیشتر برای سرعت بخشی به امر توسعه است و اقتضائات امروز گلستان به گونه ای است که مدیران با اندیشه بالا وریسک بالارا می‌طلبد.

 وی ادامه داد: ضرورت داردکه مادربخش های مختلف کاربردی تر وعملیاتی تر عمل نماییم و برای دستیابی به موفقیت های بیشتر باید مدل های پیاده شده در استان‌های موفق را به گلستان بیاوریم و از آن الگو برداری نماییم.

 چراغعلی درارتباط با جلسه شورای آموزش وپرورش گفت: برگزاری جلسات با این کیفیت یک موهبتی برای آموزش وپرورش است و جلسات این شورا یکی از اثر بخش‌ترین جلسات است.

 وی ادامه داد: جمعیت کثیر دانش آموزان و فرهنگیان به مصوبات جلسات برگزار شده ما چشم دارند و این یک ضرورت است که ما به سمت برگزاری جلسات پربار و عملیاتی پیش برویم.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان اظهار داشت: در نظر داریم تا طرحی را پایه گذاری نماییم که مطابق با آن همه مدارس مکلف شوند تا از ظرفیت پس از ساعات آموزشی برای نشاط اجتماعی، فعالیت های هنری و ورزشی استفاده نمایند و دستگاه‌های دیگر بتوانند آموزش های کاربردی خود را به دل مدارس ببرند.

 چراغعلی به ضرورت غنی کردن اوقات فراغت دانش آموزان اشاره کرد و گفت: باید آموزش‌های دینی، فرهنگی، هنری و ورزشی را به صورت مدبرانه و منطبق با شرایط روز و مطابق با شرایط نوین ترویج دهیم تا بتوانیم تهاجمات فرهنگی با آسیب‌های اجتماعی را کم رنگ نماییم.

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲:۵۳ ب.ظ

دیدگاه