نهادینه کردن فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی، درتفاهم نامه همکاری فی مابین مدیران شرکت گاز و آموزش و پرورش گلستان

البرز گلستان/در راستای نهادینه کردن فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت گاز و آموزش و پرورش گلستان منعقد گردید.

در راستای نهادینه کردن فرهنگ مصرف ایمن و بهینه از گازطبیعی، تفاهم نامه همکاری فی مابین شرکت گاز و آموزش و پرورش گلستان در دفتر مدیرکل آموزش و پرورش گلستان و با حضور مسئولین دو دستگاه منعقد گردید.

محمد رحیم رحیمی، مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان در این جلسه، ضمن تقدیر از تعاملات فی مابین گفت: با توجه به اینکه نهادینه کردن فرهنگ مصرف، عامل موثری در تحقق اهداف مورد نظر شرکت گاز است بر آن شدیم تا با هدف ارتقای سطح تعاملات دو دستگاه و استفاده از ظرفیت های موجود تفاهم نامه همکاری را با آموزش و پرورش منعقد کنیم که پس از تبادل نظر و ارائه پیشنهادات طرفین نتایج خوبی در این جلسه به دست آمد.
رحیمی اظهار داشت: آنچه برای این شرکت در کنار توسعه گازرسانی و خدمات رسانی اهمیت بسزایی دارد آگاه کردن مشترکین در زمینه صرفه جویی در مصرف گاز و همچنین کاهش صدمات و خطرات احتمالی ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی و تقویت فرهنگ استفاده صحیح از گاز طبیعی می باشد که خوشبختانه این روند با انجام برنامه های متنوع و همکاری دستگاه های ذی ربط درحال اجرا بوده که تاکنون نتایج بسیار مطلوبی نیز به همراه داشته است .

احسان گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان نیز در این جلسه، ضمن تشکر از مجموعه شرکت گاز استان، تصریح کرد: خوشبختانه سطح تعاملات آموزش و پرورش با شرکت گاز بسیار خوب بوده و تاکنون نهایت همکاری بین دو دستگاه وجود داشته است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت .

وی افزود: آموزش و پرورش گلستان، طبق سنوات گذشته آمادگی دارد تا نهایت همکاری را به ویژه در زمینه فرهنگ سازی مدیریت مصرف در سطح مدارس استان داشته باشد و منادی خوبی برای توسعه و ترویج فرهنگ مصرف بین مربیان، دانش آموزان و بالطبع خانواده های آنان باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان با اشاره به ظرفیت دانش آموزی و حدود ۲۱هزار فرهنگی شاغل در استان گلستان، این بستر را فرصت مغتنمی برای اشاعه، ترویج و فرهنگ سازی در جامعه ذکر نمود و گفت: خوشبختانه طرح های خوبی در این زمینه در آموزش و پرورش اجرا گردیده که امروز در جامعه بهعنوان یک امر مثبت و یک فرهنگ مترقی پذیرفته شده است.

در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری بین دو دستگاه در راستای نهادینه کردن فرهنگ مصرف و استفاده بهینه و ایمن از گاز طبیعی مورد توافق قرار گرفته و امضاء گردید.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲:۰۳ ب.ظ

دیدگاه