امیر خمبری رئیس کانون بازنشستگان ارتش در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه گلستان: انجام و تحقق اهداف توسعه در هر حوزه با حضور اصحاب رسانه آگاه و دلسوز میسر خواهد بود.

امیر خمبری رئیس کانون بازنشستگان ارتش در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه گلستان: انجام و تحقق اهداف توسعه در هر حوزه با حضور اصحاب رسانه آگاه و دلسوز میسر خواهد بود.

به گزارش البرز گلستان به همت حسینیه سیستانیها و بنیاد نیمروز مراسم تجلیل از خبرنگاران گلستاننی برگزار شد.
دراین مراسم که امیر سرتیپ خمبری فرمانده سابق ارشد ارتش در استان نیز حضور داشت . واین امیر سرافراز ارتش اسلام که با روحیه تعامل و همکاری بسیار صمیمانه و ارتباط با اصحاب رسانه خاطرات بسیار خوبی از زمان مسئولیت وی در اذهان خبرنگار نقش بسته طی سخنانی با تاکید بر لزوم توجه به مسائل فرهنگی بخصوص در حوزه رسانه از خبرنگاران بعنوان طلایه داران عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه یاد کرد و گفت:شما خبرنگاران بهترین همراه و یاور مسئولان در جهت خدمت رسانی به مردم هستید و انجام و تحقق اهداف توسعه در هر حوزه با حضور اصحاب رسانه آگاه و دلسوز میسر خواهد بود.
رئیس کانون بازنشستگان ارتش در استان با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس و بخصوص شهدای رسانه ،نام گذاری ۱۷ مرداد بنام روز خبرنگار را بسیار لازم و ارزشمند دانست و افزود:این مناسبت بهانه ای برای ارج نهادن به تلاش و زحمات این قشر فرهیخته و موثر جامعه است و برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران کوچکترین کاری است که به پاس فعالیت های این عزیزان میتوان انجام داد و چه خوب است این مراسمات با شکوه و درخور شان این قشر باشد.
امیر خمبری در خاتمه آمادگی خود را برای کمک به خبرنگاران و استمرار این ارتباط دوسویه اعلام کرد..

گفتنی است در پایان مراسم از خبرنگاران استان با اهدای لوح و هدیه ای به رسم یادبود تقدیر شد.همچنین از اقایان علمی سرپرست وقاسمعلی معاون سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان,جعفری رئیس سازمان بسیج رسانه استان گلستان ورمضانی کارشناس مسول مطبوعات ورسانه اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی گلستان؛از سوی بنیادنیمروزسیستانیها با هدایایی فرهنگی تجلیل وقدردانی شد

نوشته شده توسط البرزگلستان در پنج شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲:۴۷ ب.ظ

دیدگاه