احداث کلنیک تخصصی نوکنده (بندرگز )استان گلستان در زمین اهدائی خیرین سلامت باحضور مسئولین استانی

به گزارش پایگاه خبری البرز گلستان کلنگ کلینیک تخصصی شهر نوکنده از توابع شهرستان بندرگز با حضوردکتر ریاحی ریاست دانشگاه علوم پزشکی گلستان ، دکتر نظری مهر نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی ، حاج آقا لیوانی رئیس مجمع خیرین سلامت استان ، دکتر عمو زاد معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه ، دکتر صابری سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز ، هراتی بخشدار نوکنده و معاون فرماندار و جمع کثیری از خیرین سلامت ، مسئولان استانی و شهرستانی در زمین اهدائی خیر سلامت یحیی مردانی به متراژ۳۰۰۰متر به زمین زده شد .
دکتر محمد جواد نظری مهر نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در این مراسم این گونه کارهای خیر را باقیات صالحاتی برای خود فرد دانست ضمن اینکه جامعه نیز از این کار خداپسندانه بهره مند خواهند شد .

دکتر نظری مهر همچنین با اشاره به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت در کشور و استان گفت : با اجرای این طرح در کشور ، رضایت بوضوح در چهره مردم مشهود است .
نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی در پایان ابراز امیدواری کرد با ساخت و راه اندازی این کلینیک مردم از خدمات متنوع آن بهره مند شوند.

دکتر تقی ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان هم در این مراسم با اشاره به ظرفیت بالای شهرستان در انجام امور خیر و عام المنفعه چشم انداز زیبایی را برای آینده شهرستان متصور شد .
دکتر ریاحی همچنین ساخت این مجموعه را زمینه ساز حضور متخصصین در شهر دانست و افزود : با راه اندازی این مجموعه سطح سلامت جامعه ارتقاء پیدا خواهد کرد .
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مسئولین خواست تا همه در کنار هم و در کنار خیرین شهرستان در ساخت هرچه سریعتر این مجموعه با هم همکاری داشته باشند.

دکتر صابری سرپرست شبکه بهداشت و درمان بندرگز در خصوص زمین اهدائی یحیی مردانی گفت: این زمین در متراژی به مساحت ۳۰۰۰ متر مربع به شبکه اهدا شد و کلینیک تخصصی شهر نوکنده در ساختمانی به مساحت ۳۵۰ متر و در دوطبقه ساخته شده و به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران خواهد پرداخت .
dsc06368
dsc06326
dsc06331

نوشته شده توسط البرزگلستان در چهارشنبه, ۰۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۸:۱۷ ب.ظ

دیدگاه