مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان خبرداد: اجرای طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب و کار همزمان با سراسر کشور در استان

البرز گلستان/مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان گفت: طرح ملی توان افزائی زنان با رویکرد کسب و کار برای بانوان و جوانان با هدف آگاه سازی مخاطبان به مزیت های اقتصادی و فرصت های کسب و کار بومی، آشناسازی مخاطبان با فرایند شکل گیری کسب و کار و کارآفرینی، ترغیب مخاطبان جهت ورود به عرصه کسب و کار و کارآفرینی بزودی اجرا خواهد شد.

کلثوم غفاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح با حمایت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و توسط بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان در ۳۱ استان کشور و به صورت ملی در حال اجرا است.

وی افزود: در هر استان ۱۰۰ جوان برای شرکت در این طرح انتخاب خواهند شد که حداکثر ۳۰ درصد از سهمیه هر استان بر حسب نیاز و علاقمندی، به مردان و باقی به زنان اختصاص خواهد داشت. شرایط سنی داوطلبان حداقل ۲۰ و حداکثر ۴۰ سال است.

غفاری در خصوص مخاطبان این طرح، گفت: جوانانی که علاقمند به خویش فرمائی هستند، جوانانی که دارای ایده های کسب و کار هستند و جوانانی که صاحبان کسب و کارهای نو پا هستند، می توانند به صورت اینترنتی ثبت نام کنند.

وی مهلت ثبت نام در این طرح را تا پایان اردیبهشت اعلام کرد و افزود: اطلاع رسانی به جامعه هدف از طریق دستگاه های متولی اشتغال و کارآفرینی و نیز فرمانداری‌های تابعه صورت گرفته است.
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان تصریح کرد: علاقمندان واجد شرایط می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://www.foundationed.ir/fa/Home/Register اقدام به ثبت نام کنند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷ ب.ظ

دیدگاه