رحیمی رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر گرگان از برگزاری مسابقات جام رمضان در محلات مختلف گرگان خبرداد

مسابقات جام رمضان در محلات مختلف گرگان برگزار می شود

البرز گلستان/رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده مسابقات جام رمضان در رشته های مختلف ورزشی در سطح محلات گرگان برگزار می شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر گرگان سعید رحیمی با بیان این مطلب گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده مقرر شد مسابقات فوتبال گل کوچک در پارک شهر، سجادیه، جوادالائمه، گرگانجدید، اوزینه، انجیراب و مسابقات والیبال در سبزه مشهد، صیادشیرازی، کوی طبیعت، چهارراه میدان، چاله باغ و کابرن  در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه  ایجاد انگیزه، روحیه و نشاط و توسعه و رونق ورزش بین جوانان از اثرات خوب این مسابقات است، افزود: در بخش بانوان نیز مقرر شد با مشارکت هیات ها و آموزش و پرورش جام رمضان در ۱۲ رشته ورزشی برگزار شود.

رئیس کمیته ورزش شورای اسلامی شهر گرگان  ادامه داد: باید در راستای اهداف مسابقات جام رمضان، تقویت ورزش محلات و اهمیت رویکرد فرهنگی آن به خصوص برای نسل جوان  با همکاری سازمان و هیات های ورزشی شهرستان گرگان و خانه های فرهنگ محلات برنامه ریزی شود.

رحیمی با بیان اینکه برگزاری مسابقانی مانند جام رمضان علاوه بر پر کردن اوقات فراغت می تواند در تامین سلامت جسمی و روحی جوانان نیز تاثیر مناسبی داشته باشد تصریح کرد: امید است در سال‌های آینده با یک برنامه‌ریزی خوب و مدون بتوان با برگزاری مسابقات مختلف به همگانی کردن ورزش نیز کمک کرد.

خبر حمید یزدانی

 

نوشته شده توسط البرزگلستان در یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱:۵۰ ب.ظ

دیدگاه