مسعودی رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی از زیبا سازی شهر در ایام نوروز با همکاری شهرداری وفرمانداری با حضور هنرمندان سطح شهرستان خبر داد

به گزارش البرز گلستان یاسر مسعودی رییس اداره ارشاد اسلامی شهرستان کردکوی امروز عصرد ر نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان کردکوی حضور پیدا کرده و اظهار کرد:با تقویت اقتصاد در فرهنگ می شود هنر و فرهنگ را در شهرستان پویا کرد.

وی افزود:به تمام گروهها و موسسات فرهنگی و هنری شهرستان اعلام شد تا قبل از پایان سال برنامه های اجرایی خود در سال ۹خود را اعلام کنند. و آن شاالله سال ۹۷ سال پر باری برای فرهنگ و هنر  شهرستان  می باشد.

مسعودی در ادامه گفت : در ایام الله دهه فجر برنامه های خوبی با همکاری ادارات و فرمانداری انجام شده است ضمن انکه نشستی نیز با اعضای شورای شهر و شهردار در مورد فضای فرهنگی شهر انجام شده است.

وی افزود:در این نشست در باره اقتصاد فرهنگ گفتگو شده است و دو برنامه فریدون و فرخ و چارچوبی کوهیار که کار چوبی می باشد در شهر نصب شود. ضمن آنکه اعضای شورای شهر قول دادند در باره زیبا سازی شهر با حضور هنرمندان شهر انجام شود.

مسعودی همچنین از ساخت  نمایشگاه و فروشگاه عرضه محصولات فرهنگی با همکاری شورای شهر خبرداد.

رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان سپس اظهار کرد: نشست های با اعضا و گروههای فرهنگی و هنری شهرستان انجام شده است و مقرر شد اعضا برنامه یکساله ارائه دهند که پس از بررسی جهت اجرا اقدام شود..

وی همچنین از برگزاری کارگاه آسیب های اجتماعی در مرکز شهید روحانی فر خبر داد و گفت :در روز ۲۲ بهمن در مسیر راهپیمایی کارهای هنری انجام شد ضمن آنکه محفل شهر و جنگ شادمانه کودک و محفل انس قرآن و جشن کاروان انقلاب و یاد واره شهید انقلاب  برگزارشد.

مسعودی همچنین از اجرای ۴کنسرت موسیقی بمناسبت دهه فجر در ۱۸ اسفند در شهرستان کردکوی خبر داد و گفت :۱۰ اسفند آزمون مفاهیم قرآن برگزار می شود.

وی سپس اظهار کرد: در نوروز ۹۷ برنامه های در دست می باشد در برگزاری جشنواره های فرهنگی هنری  می باشد و در ۱۲ فروردین قرار شد از هنر مندان که مقام کشوری کسب کرده اند تجلیل شود.

رئیس اداره ارشاد اسلامی همچنین اظهار کرد: در سال ۹۷ مقرر شد کلاس بازیگری و نویسندگی با حضور اساتید داستانی و کشوری  برگزار می شود وآن شاالله کردکوی روزی به جایگاه اصلی خود در تئاتر بر می گردد.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱:۲۷ ب.ظ

دیدگاه