جعفری مدیر صندوق بازنشستگی استان گلستان ازبرگزاری دوره های آموزشی در زمینه های علمی ، هنری ، فرهنگی و ورزشی در خانه امید بازنشسگان خبرداد

به گزارش البرز گلستان از گرگان چهاردهمین جلسه نظارت بر خانه های امید استان با حضور جعفری مدیر صندوق و گلریز مدیر خانه امید و نمایندگان ادارات کل و اعضای ستاد در محل صندوق بازنشستگی گلستان برگزار شد.

در این نشست جعفری مدیر صندوق بازنشستگی گلستان ضمن اعلام تسلیت به مناسبت شهادت ملوانان ایرانی !ظهار کرد: مقرر شد جشنواره غذا به مناسبت دهه فجر با حضور بازنشستگان  استان برگزارشود.

وی افزود:جشنواره ورزشی بازشستگان در ۵رشته برگزار می شود که محل برگزاری سه رشته  توسط صندوق تامین شده است و بقیه آن توسط اداره کل ورزش انجام شود.

جعفری تعداد ثبت نام کننده در جشنواره ورزشی در ۵ رشته را بیش از ۲۰۰ نفر که در ارزشیابی ثبت نام در گروه مطلوب واقع شده است.که در از تاریخ۸بهمن الی ۱۱ بهمن ثبت نام کنندگانبه رقابت می پردازند.

مدیر صندوق بازنشستگی گلستان همچنین از استقرار پزشک مقیم در خانه امید خبر دادو افزود: مقرر شد دوره های آموزشی کانون امید در رشته های هنرهای تجسمی و سنتی و دستی و آموزشهای علمی و هنرهای نمایشی و برنامه های ویژه کودکان  ویژه بازنشستگان و خانواده های آنان در خانه امید بازنشستگان پس از ثبت نام انجام می شود.که در این دوره علاوه بر بازنشستگان شهروندان نیز می توانند از ان بهره مند شوند.

نوشته شده توسط البرزگلستان در دوشنبه, ۲۵ دی ۱۳۹۶ ساعت ۷:۲۶ ق.ظ

دیدگاه